Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا – رئال مادرید؛ نزدیک‌تر از هر زمان دیگر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نزدیکان پوگبا می گویند که این هافبک فرانسوی می خواهد به رئال مادرید فکر کند و به همین خاطر به گزینه های دیگر فکر نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، در حقیقت یونایتد در حال حاضر فکر می کند بهترین زمان ممکن است تا از فروش پوگبا 115 میلیون یورو درآمد کسب کنند. در حال حاضر هم رئال مادرید و هم وکیل پوگبا می دانند که با شرایط کرونا همه چیز در دنیای فوتبال متوقف شده اما شرایط وی را دنبال می کنند.

Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با دی‌لیخت

در حقیقت پوگبا دوست دارد که به رئال مادرید یکجا شود و با مربی محبوبش زیدان کار کند. قرارداد وی با یونایتد در سال 2021 به پایان می‌رسد هر چند که باشگاه انگلیسی می‌تواند به صورت یکطرفه این قرارداد را تمدید کند. هر چند که تمدید قرارداد تنها حاصلش عصبانی تر شدن پوگبا است چرا که به هیچ وجه نمی خواهد در اولدترافورد بماند.

از سوی هم، یوونتوس در رویای جذب ستارۀ فرانسوی شیاطین سرخ است اما برای بازگرداندن او به تورین باید چند بازیکن مهم خود را به فروش برساند. میرالم پیانیچ، داگلاس کاستا و فدریکو برناردسکی از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است در راه جذب پل پوگبا قربانی شوند تا یوونتوس بتواند بودجه لازم برای این انتقال را تهیه کند. یوونتوس علاوه بر پوگبا، نیم نگاهی هم به سرگی میلینکوویچ ساویچ دارد اما قیمت این هافبک لاتزیو نیز همانند پوگبا حدود صد میلیون یورو برآورد می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала