تست کرونا؛ پیش‌شرط دیدار با ولادیمیر پوتین

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تست کرونا؛ پیش‌شرط دیدار با ولادیمیر پوتین
تست کرونا؛ پیش‌شرط دیدار با ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاخ کرملین می‌گوید که وزاری کابینه کشور پیش از دیدار با رئیس‌جمهور پوتین تست کرونا می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه در مورد دست دادن آقای پوتین با یوری ترتنف، معاون صدراعظم کشور و الکسندر کازلوف، وزیر توسعه خاور دور و قطب شمال توضیح داد که هر دو با دقت مورد بررسی قرار و اقدامات احتیاطی ویژه‌ای نیز صورت گرفته بود.

رئیس‌جمهور پوتین، روز دوشنبه معاون صدراعظم و وزیر توسعه خاور دور و قطب شمال را در کاخ کرملین به حضور پذیرفت

آقای پسکوف گفت: ما اطلاع دادیم که وقتی سخن در خصوص دیدارهای شفاهی با تعداد محدودی افراد صورت می‌گیرد، این دیدار ها را خود رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌دهد. این افراد پیش از دیدار با ولادیمیر پوتین، تحت معاینه طبی کامل و آزمایش کرونا می‌شوند، ما در مورد آن افراد صحبت می‌کنیم که با وجود رژیم کار، اقدامات احتیاطی ویژه ای راجع به رژیم انزوا انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال که چرا پوتین با این افراد دست داد، گفت که این مربوطه به افراد شرکت‌ کننده در جلسه دیروز است. در مورد دست دادن رئیس‌جمهور، این افراد (معاون صدراعظم و وزیر توسعه خاور دور و قطب شمال) کاملاً آزمایش شده هستند. بنابراین، رئیس‌جمهور این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بر اساس عرف معمول خوشامدگویی با آنها دست دهد.

سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفته که پوتین از نوو اوگاریوو به کرملین آمد تا با یوری ترتنف، معاون صدراعظم کشور و الکسندر کازلوف، وزیر توسعه خاور دور و قطب شمال دیدار کند «رئیس‌جمهور پوتین از هیچ مکان اعظیم بازدید نمی‌کند و با تعداد زیادی از افراد دیدار نمی‌کند همه اقدامات احتیاطی انجام می‌شود».

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، با ارسال پیامی در تلگرام به بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا که به بیماری کووید- 19 کرونا مبتلا شده است، ابراز همدردی نموده و برای وی آرزوی هرچه زودتر سلامتی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала