Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کلوپ به احتمال بازگشت کوتینیو به لیورپول

© REUTERS / Eddie KeoghSoccer Football - Premier League - Arsenal vs Liverpool - Emirates Stadium, London, Britain - December 22, 2017 Liverpool's Philippe Coutinho celebrates scoring their first goal
Soccer Football - Premier League - Arsenal vs Liverpool - Emirates Stadium, London, Britain - December 22, 2017 Liverpool's Philippe Coutinho celebrates scoring their first goal  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول مدعی شد که به جدایی کوتینیو از تیم رضایت نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو، زمستان سال 2018، با مبلغ هنگفت که گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود، به این باشگاه منتقل شد و پس از یک و نیم فصل ناموفق به صورت قرضی راهی بایرن شد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
دست رد بارسلونا به پیشنهاد 80 میلیونی برای خرید کوتینیو

باشگاه بارسلونا حالا تلاش دارد تا این بازیکن را به فروش برساند، زیرا مدیران این باشگاه معتقد اند که کوتینیو در این تیم نخواهد درخشید.

یورگن کلوپ، سرمربی سابق این بازیکن در لیورپول، امروز در گفت‌وگویی در مورد جدایی این بازیکن صحبت کرد و به گونه‌ای درهای این باشگاه را بر روی او بسته دانست.

کلوپ به پیور فوتبال گفت:« فیل برای مدتی طولانی بازیکن ما بود. ما برای او احترام فراوانی قائل هستیم و برایش بهترین‌ها را آرزو داریم. فوتبال باید همین‌گونه باشد و این مهمترین چیزی بود که باشگاه ما در آن زمانی که او می‌خواست برود، نشان داد. از اول با رفتنش موافق نبودم و در انتقالش تأخیر هم به میان آمد، اما در نهایت تن به این خواست او دادیم، زیرا نمی‌شود همیشه حرف اول و آخر را باشگاه بزند.»

این در حالی‌ست که کوتینیو خواهان ماندن در بارسا است و می‌خواهد توانایی‌هایش را در این باشگاه به اثبات برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала