شیوع کرونا در روسیه؛ ابتلای بیش از یک هزار نفر طی یک‌ روز

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر شیوع کرونا در روسیه؛ ابتلای بیش از یک هزار نفر طی یک‌ روز
شیوع کرونا در روسیه؛ ابتلای بیش از یک هزار نفر طی یک‌ روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تست ابتلا به کرونای یک هزار و 154 نفر در روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 7 هزار و 495 نفر برسد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه، امروز سه شنبه گزارش داد که تست ابتلا به کرونای یک هزار و 154 نفر در 43 منطقه روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 7 هزار و 495 نفر برسد.

زمان پایان شیوع کرونا در روسیه اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
زمان پایان شیوع کرونا در روسیه اعلام شد

این ستاد می‌گوید که دو نفر در مسکو، 5 نفر در حومه مسکو و همچنان یک یک نفر در کراسنودار، بوریاتیا، پریمورسکی و ایرکوتسک در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه می‌گوید که 16 نفر در پایتخت، 13 نفر در حومه مسکو، 12 نفر در چچن، 9 نفر در سوردلوفسک، 5 نفر در ورونژ، چهار چهار نفر در مناطق نیژنی نوگورود، کیروف و ساخالین، همچنان سه سه نفر در یاکوتیا، کالینینگراد و اورال، دو دو نفر در پرم، تاتارستان، کوستروما و چلیابینسک و یک یک نفر دیگر هم در موردوویا، کراسنودار، تمبووا و بلگوراد درمان و از شفاخانه‌های مرخص شدند.

تعداد کل مبتلایان در روسیه در 81 منطقه این کشور به 7 هزار و 497 نفر رسیده است و از آن جمله 494 نفر درمان شده اند و کرونا جان 85 نفر را گرفته است. تا به حال 795 هزار تست تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در تاریخ 11 ماه مارچ، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، حدود 1.3 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده اند و بیش از 74 هزار نفر جان باخته اند و همچنان بیش از 277 هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала