Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از سر گیری تمرینات تیم‌های سری آ در ماه می

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های سری آ ایتالیا می‌توانند جلسات تمرینی خود را از 4 می از سر بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شد که تیم‌های سری آ می‌توانند جلسات تمرینی خود را از تاریخ 4 ماه می آغاز کنند و سه فرضیه برای کمک به نتیجه‌گیری این کار در ماه جولای وجود دارد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
سری آ به شرط "3 بازی در هفته" برگزار می‌شود

این روزنامه ادعا می‌کند که سری آ قصد دارد، عملکرد فعلی بوندس‌لیگای آلمان را دنبال کند و تمرینات را از سر بگیرد، در ابتدا با مراعات فاصله‌های اجتماعی و به تدریج به حالت عادی برگشتن.

سه تاریخ فرضی ذکر شده برای از سرگیری احتمالی چون 24 می، 31 می و 7 جون پیش بینی شده است که شش‌ونیم هفته برای پایان دادن به 13 بازی باقی مانده از رقابت‌ها مشخص شده است.

این بدان معناست که سری آ تا ابتدای یا نیمه جولای به پایان می‌رسد.

فیفا امکان تمدید قراردادها را فراتر از 30 جون باز گذاشته و اعلام کرده، تمام تیم ها تلاش خود را برای نتیجه‌گیری فصل انجام دهند اما بزرگترین مشکل بازیکنان هستند.

بسیاری از آنها در طول قرنطینه به خانه سفر کرده‌اند و مجبور به بازگشت به ایتالیا می‌شوند و به همین دلیل 14 روز در قرنطینه خواهند بود.

گازتادلو اسپورت همچنین فاش می‌کند که سه بازیکن یوونتوس پائولو دیبالا، بلیز ماتوئیدی و دانیل روگانی پس از تست مثبت برای کروناویروس هنوز هم در قرنطینه هستند.

تیم‌های فیورنتینا، سامپدوریا و هلاس ورونا نیز مواردی از کروناویروس را در باشگاه‌های شان گزارش داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала