Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا خریدار ستاره اکادمی رئال

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا برنامه ریزی کرده که گلا‌برت ستاره 19 ساله رئال را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از باشگاه‌های غول پیکر به سزار گلابرت ستاره جوان و آینده دار رئال‌مادرید علاقه مند هستند اما بارسلونا احساس می‌کند می‌تواند رقابت را برای این بازیکن 19 ساله برنده شود.

سزار گلابرت هافبک تهاجمی امیدوارکننده رئال است که اولین گل خود را برای تیم جوانان انجام داد و توجه تیم‌ها را به خود جلب کرد.

A post shared by CESAR GELABERT (@ces11gelabert) on

بارزترین تیم بارسلونا است که سعی نمود در سال 2015 او را جذب كند تا از این امر رد شود اما احساس می‌كنند می‌توانند از بن‌بست قرارداد بین مادرید و گلابرت استفاده كنند كه قرارداد فعلی وی در برنابئو در سال 2021 منقضی می‌شود.

باشگاه‌های منچستر یونایتد، بوروسیا دورتموند، المپیک‌لیون و آرسنال همگی در رقابت بر سر جذب این بازیکن 19 ساله حضور دارند اما بارسلونا به علت علاقه قبلی خود یکی از گزینه‌های جدی برای بدست آوردن بهترین استعدادی که "لافابریکا" در سالهای اخیر داشته است، برنده شود.

بارسا از دیر زمانی گلابرت را دنبال می‌کند و با توجه به شانس کمتر وی برای حضور در خط حمله تیم پرشور زین‌الدین زیدان، ممکن است با پیشنهاد صحیح آنها وسوسه شود.

آرسنال اگرچه از نظر موقعیت خوبی نیز هست و بخش پیشاهنگی میکل آرتتا در لیگ جوانان یوفا مقابل چلسی و اسپورز، بازی گلابرت تماشا کرده که مقابل او یک گل فوق العاده به ثمر رساند.

انتظار می‌رود که توپچی‌ها تابستان امسال همه ایستگاه‌ها را ترک کنند و با بارسا رقابت کنند و جوانی را که آرتتا از زمان تصدی او در امارات به اثبات رساند، جذب کند.

با این حال، مادریدها نیز امیدوار هستند که گلابرت را برای توافق جدید کنار بگذارند، اگرچه عدم وجود فرصت‌های بازی در تیم اول همچنان یک مانع است.

زیدان هوادار محکم این ستاره است و او در کاستیا زیر نظر رائول مدت زیادی بازی کرده، اما با امثال خامس، گرت بیل و لوکاس وازکز با گذراندن وقت زیادی در نیمکت برنابئو موفقیت فوری بعید به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала