شیوع کرونا در روسیه؛ بیش از یک هزار مبتلا در یک شبانه‌روز

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر شیوع کرونا در روسیه؛ بیش از یک هزار مبتلا در یک شبانه‌روز
شیوع کرونا در روسیه؛ بیش از یک هزار مبتلا در یک شبانه‌روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تست ابتلا به کرونای یک هزار و 1175 نفر در روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 8 هزار و 672 نفر برسد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه، امروز چهارشنبه گزارش داد که تست ابتلا به کرونای یک هزار و 175 نفر در 56 منطقه روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد و 5 تن دیگر جان‌های خود را از دست دادند و در مجموع مبتلایان در این کشور به 8 هزار و 672 نفر رسید.
ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه می‌گوید که طی 24 ساعت گذشته به تعداد 86 نفر از مناطق مختلف روسیه چون، مسکو، چچن، استوراپول، تاتارستان، کلمیکی، سواستاپول، کراسنادار، لیننگراد و کلیننگراد، لیپیتسک، والگاگراد و مورمنسک، از شفاخانه‌ها خارج شدند.
تعداد کل مبتلایان در روسیه در 82 منطقه این کشور به 8672 نفر رسیده است و از آن جمله 580 نفر درمان شده اند و کرونا تا حال جان 63 نفر را گرفته است.
در تاریخ 11 ماه مارچ، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، حدود 1.3 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده اند و بیش از 74 هزار نفر جان باخته اند و همچنان بیش از 277 هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала