Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

لت وکوب متخلفان قرنطینه با کمربند در کنیا + ویدئو

© Sputnik / Fayed El-Gesiri /  مراجعه به بانک تصاویر لت وکوب متخلفان قرنطینه با کمربند در کنیا + ویدئو
لت وکوب متخلفان قرنطینه با کمربند در کنیا + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در کنیا روش جالب مجازات برای متخلفان قرنطینه در نظر گرفته شده. جوانان محل متخلفان را با کمربند مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  LiveLeak با وجود این که در بسیاری از کشورهای جهان در رابطه به شیوع ویروس کرونا رژیم قرنطینه اعلام شده است، اما در شمار زیادی از این کشور ها افرادی وجود دارند که متوجه جدی بودن مشکل نمی شوند.

 بنابراین در هر کشور اقدامات تنبیهی متفاوتی در رابطه با متخلفان اعمال می شود. به عنوان نمونه،در کنیا، دولت سربازان قبایل محلی را برای مقابله به متخلفان گماشته است.

این سربازان جوان در جستجوی متخلفین در خیابانهای شهرها و روستاها قدم می زنند  و با دیدن چنین افراد با کمربند آنها را لت و کوب نموده و وادار به رفتن به خانه های‌شان می‌کنند.

شایان ذکر است که این روش بسیار مؤثر واقع شده است.

در کشور کنیا که در شرق آفریقا واقع شده است تاکنون 158 مورد ابتلا به کرونا ویروس و شش مورد مرگ گزارش شده است که چهار نفر از مبتلایان به طور کامل بهبود یافته‌اند.

شهر ساحلی مومباسا و شهرهای کلیفی و کواله از دیگر مناطق کنیا هستند که در آن‌ها محدودیت‌های تردد اعمال شده است.

براساس آخرین آمار منتشر شده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و  431 هزار و 706 نفر رسیده است. براساس این آمار،  82 هزار و 80 نفر در جهان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و 302 هزار و 150 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال 2019 در شهر «ووهان» چین آغاز شد و در حال حاضر به تمامی کشورها و مناطق مختلف در جهان سرایت پیدا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала