Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیئت مدیره بارسا تغییر می‌کند

© REUTERS / Albert GeaПрезидент "Барселоны" Хосеп Мария Бартомеу
Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیئت مدیره بارسا با رهبری بارتومئو در سالن اتاق هیئت مدیره تغییر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هیئت مدیره باشگاه بارسلونا قرار است با رهبری ظاهری "جوزپ ماریا بارتومئو" تغییر کند تا احتمالا "امیلی روسو" جایگاه خود را کاهش دهد.

از دوشنبه‌شب تا کنون یکی از معدود روزهای بارسا سپری می‌شود و انتخابات سال‌های آینده، که قرار بود بین 15 می تا 15 جون 2021 برگزار شود، با حضور رئیس فعلی برگزار نمی‌شود، زیرا به اساس مقررات باشگاه او نمی‌تواند دوباره حضور یابد.

Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هواداران بارسا خواستار استعفای بارتومئو شدند+عکس

قرار بود "وارث تاج و تخت" برای حفظ درجه جانشینی "امیلی روسو" باشد، به نظر می‌رسد که همه این تغییرات با تغییر فراگیر در سطح هیئت مدیره که توسط بارتومئو اجرا خواهد شد، تغییر نماید.

در سال گذشته به عنوان رئیس باشگاه مشخص شد كه بارتومئو سیاستی را اتخاذ كرده كه "اگر با من نباشی، با من مخالف هستی" و این فلسفه چیزی است كه به نظر می‌رسد او باید به نزدیك‌ترین دو نفر خود برسد. معاونان او، روسو که بر بخش نهادی باشگاه و انریکه تومباس معاون اقتصادی فعلی نظارت دارند با این که مدیر اجرایی در حال حاضر یکی از پرشورترین زمان‌های اقتصادی در تاریخ این باشگاه را بر عهده دارد.

هر دو نفر با بالقوه روبرو می‌شوند که می‌توانند مواضع فعلی خود را کاهش دهند یا از پست‌های خود استعفا دهند.

از دیگر کارگردانانی که انتظار می‌رود در خط آتش باشند عبارتند از سیلویو الیاس (که سرپرستی مجموعه جوانان را بر عهده دارد) و جوزپ پونت (مسئول فعالیت‌های تجاری باشگاه.)

در صورت تصمیم‌گیری روسو برای ادامه فعالیت در این باشگاه، تنها چیزی که مشخص شد این است که او دیگر همراه اصلی موفقیت بارتومئو در انتخابات 2021 نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала