Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به کارگران NHS غذا می‌دهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی برای تهیه غذای کارگران NHS در رستورانت‌های شرکتی داخل استادیوم، پیشنهاد ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی پس از پیشنهاد غذا برای کارگران NHS در رستورانت‌های شرکتی خود در داخل استمفورد بریج، به کار خود ادامه خواهد داد.

با متوقف شدن فوتبال و ایجاد هرج و مرج در سراسر بریتانیا، تیم غرب- لندنی با اعطای اُسکان رایگان در هتل هزاره‌اش به کارمندان بیمارستان که در نزدیکی ورزشگاه کار می‌کنند، کمک کرد.

باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
اقامت رایگان در هوتل استمفوردبریچ/چلسی

به گزارش سان، شیرهای لندن سخاوت بیشتری نشان داده‌اند و مشتاق هستند که برای کسانی که به مسافرت و یا در محل کار خود هستند و نیز بیماران مبتلا به کرونا، غذا تهیه کنند.

بیش از 55000 نفر در انگلستان به بیماری کروناویروس آلوده شده‌اند و بیش از 6000 تن جان باخته است.

شامگاه‌های قیمتی موجود در مهمان نوازی شرکتی چلسی اغلب توسط اسپانسرها، مشاغل و هواداران که از وعده‌های غذایی قبل از شروع بازی لذت می‌برند، مرتباً مورد استفاده قرار می‌گیرند اما اکنون این باشگاه تا حداقل 30 اپریل از فضا برای یک دلیل عالی استفاده خواهد کرد و بدون تماشای مسابقه برای چند هفته آینده، همچنین گفته می‌شود که این باشگاه امکان ایجاد پارک موقت برای کارکنان NHS را برای استفاده در مقابل استادیوم بررسی می‌کند.

تلاش‌ها جریان دارد تا فوتبال بازگردد و در آنجا كه می‌تواند كمك كند به افراد در خط مقدم مبارزه با كروناویروس كمك صورت بگیرد.

هفته گذشته تاتنهام استادیوم جدید خود را برای استفاده توسط NHS افتتاح کرد، با پارکینگ زیر زمین 1 میلیارد پوندی برای ذخیره سازی مواد غذایی.

در همین حال، منچستر سیتی با ارائه میانه‌ای برای پزشکان و پرستاران برای استفاده در اهداف برنامه ریزی و آموزش، همان NHS را انجام داده است و در طرف دیگر منچستر، گری نویل هتل خود را در خارج از اولدترافورد به صورت رایگان در اختیار کارمندان بهداشت قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала