Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ در لیست فروش بانوی پیر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Реал Мадрид"
میرالم پیانیچ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نام میرالیم پیانچی به ارزش 40 میلیون تا 50 میلیون یورو در فهرست فروش یوونتوس قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، آینده میرالیم پیانیچ با یوونتوس نامشخص است. برای اولین بار از تابستان سال 2016، هنگامی که این هافبک بوسنیایی با 32 میلیون یورو از رُم به تروین منتقل شد، او به بازار نقل و انتقالات پایان داد. این فصل برای او پر فراز و نشیب بوده که باشگاه را وادار به اتخاذ تصمیم کرد.

میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قیمت نهایی یووه برای فروش پیانیچ

در حقیقت، این هافبک به دلیل موفقیت رودریگو بنتانکور که در نقش عمیق بسیار چشمگیر بوده، تا اواخر روی نیمکت قرار گرفته است. بنابراین، پیانیچ دیگر در تیم ساری ضرورت نیست و به همین دلیل می‌توان او را برای تأمین اعتبار سایر عملیات فدا کرد.

"ال‌بیانکونری‌دات‌کام" او را فروش بالقوه خوانده که اول از همه، عزیمت او به یوونتوس کمک کند تا تورینی‌ها تقریبا 11.5 میلیون یورو در سال پس انداز کنند، زیرا قرار است قرارداد وی در سال 2023 منقضی شود و گفتنی است نه تنها به دلیل حالت اضطراری کروناویروس بلکه به دلیل اجراهای وی، حالا قیمت او نیز کاهش یافته است.

اخیراً بیانکونری‌ها 65 میلیون یورو درخواست کرده بودند، اما اکنون 45 تا 50 میلیون یورو برای متقاعد کردن آنها کافی است، البته این هنوز هم مقدار خوبی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала