مستعدترین نژاد به کروناویروس کدام است

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر مستعدترین نژاد به کروناویروس کدام است
  مستعدترین نژاد به کروناویروس کدام است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمریکایی های سیاه پوست نسبت به کل جمعیت ایالات متحده بیشتر در معرض مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، با استناد به داده های ایالت های لوئیزیانا ، ایلینویز و میشیگان، آمریکایی های سیاه پوستان نسبت به کل جمعیت ایالات متحده بیشتر در معرض مرگ و میر ناشی از کرونا‌ویروس قرار دارند.

 کدام گروه خونی در مقابل کروناویروس مقاومت دازد  - اسپوتنیک افغانستان
کدام گروه خونی در مقابل کروناویروس مقاومت دارد

جان ادواردز، فرماندار لوئیزیانا گفت كه بیش از 70 درصد از مرگ های ناشی از کرونا‌ویروس در بین آمریکایی‌های آفریقایی تبار بوده است، در حالی كه نژاد سیاه پوست 33 درصد این ایالت را تشکیل می دهد. مقامات معتقدند كه این امر عدم دستیابی به مراقبت های پزشکی در بین سیاه پوستان را نشان می دهد. علاوه بر این، آنها اغلب از بیماری های قلبی عروقی و دیابت رنج می برند.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره میزان مرگ و میر بالای آمریکایی‌های آفریقایی تبار صحبت كرده بود. به گفته وی، کاخ سفید تصمیم به حمایت بیشتر از این گروه از جمعیت گرفته است. با این حال ترامپ جزییات اقدامات احتمالی را عنوان نکرد.

براساس آخرین آمار منتشر شده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و 431 هزار و 706 نفر رسیده است. براساس این آمار،  82 هزار و 80 نفر در جهان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و 302 هزار و 150 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала