Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس دو مشتری جدید پیدا کرد

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland
خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگس از دو باشگاه پرطرفدار ایتالیایی و انگلیسی هم پیشنهاد دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، خامس رودریگس که بعید است دیگر در رئال‌مادرید جایی داشته باشد، مشتری‌های بزرگی دارد. باشگاه‌های منچستریونایتد و یوونتوس هم تمایل دارند هافبک کلمبیایی رئال‌مادرید را به خدمت بگیرند.

UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
آنجلوتی بیل و خامس را با هم میخواهد

پیش از این «اسکای اسپورت» خبر داد که سه باشگاه آرسنال، اورتون و ولورهمپتون نیز برای به خدمت گرفتن رودریگس از رئال مادرید علاقه‌مند هستند و در این راه رقیب یکدیگر به شمار می‌روند. از سوی هم باشگاه اینتر قصد دارد تابستان آینده برای خرید مدافع کلمبیایی رئال مادرید اقدامات لازم را انجام دهد، هر چند خرید این بازیکن برای اینتر ارزان نخواهد بود چرا که باشگاه مادریدی بابت فروش هافبک خود رقمی در حدود 50 میلیون یورو می‌خواهد.

با توجه به اینکه قرارداد خامس سال 2021 به پایان می‌رسد، رئالی‌ها برای کسب درآمد از فروش او می‌خواهند او را تابستان واگذار کنند. باشگاه‌های ناپولی و اورتون هم دیگر مشتریان خامس رودریگس هستند. رودریگس در ادامه در تابستان 2017 با قرارداد قرضی دو ساله راهی بایرن مونیخ شد و پس از حضوری موفق در این تیم آلمانی و ثبت 15 گل در 67 بازی، دوباره به رئال مادرید بازگشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала