Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سرمربی جدید هرتابرلین معرفی شد

© AP Photo / apn / Kai-Uwe Knothهرتا برلین
هرتا برلین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه هرتا برلین رسما اعلام کرد که برونو لابادیا جانشین کلینزمن روی نیکت هدایت این تیم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، برونو لابادیا به عنوان سرمربی جدید هرتا برلین معرفی شد و به طور رسمی جای کلینزمن را در کرسی داغ هرتا نشست.

باشگاه بوندسلیگایی انتصاب این مرد 54 ساله را مطرح کرده که در ابتدا قرار بود در اواخر فصل پیش از آنکه قرار باشد بوندسلیگا به دلیل همه‌گیری کروناویروس به حالت تعلیق درآید، معرفی شود.

A post shared by Hertha BSC (@herthabsc) on

لابادیا که از 13 اپریل مسئولیت این کار را بر عهده خواهد داشت، بعد از اینکه چهار سال از زمان استعفای یورگن کلینزمن نظارت داشت، جایگزین مربی موقت این تیم الکساندر نوری گردید.

مایکل پرتز مدیر عامل هرتا گفت: "با توجه به شرایط فعلی در مورد کرونا ویروس و قطع فصل، در حال حاضر ما نوعی استراحت زود هنگام تابستان را تجربه می‌کنیم. ما تصمیم گرفتیم از این فُرصت استفاده کنیم تا بتوانیم تیم را در چند هفته آینده برای ادامه احتمالی فصل آماده کنیم."

لاببادیا اخیراً سرمربی ولفسبورگ بود اما در پایان فصل گذشته پس از هدایت آنها به مرحله یک ششم لیگ و صعود به لیگ اروپا رها کرد.

سرمربی جدید هرتا در بیانیه‌ی رسمی گفت: "من کاملاً اطمینان دارم که هرتا به هدف خود خواهد رسید و وضعیت [بوندسلیگا] خود را حفظ خواهد کرد. با این وجود، من به عنوان سرمربی نیاز به اعتماد به نفس همه دارم و این نتیجه حاصل نشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала