Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سابق فوتبال آرجنتین به تمجید از مسی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که هم وطن او بتواند عنوان قهرمانی جام جهانی را بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «گل»، به باور هرنان کرسپو، فوتبال به لیونل مسی یک جام جهانی بدهکار است ولی فقدان این جام هم تاثیری روی عظمت این بازیکن ندارد.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتظار نداشتیم مسی بهترین بازیکن تاریخ شود

کرسپو در این مورد اظهار داشت:«ما آرجنتینی هستیم و قطعا می‌خواهیم که مسی قهرمانی در جام جهانی را بدست اورد. او فراتر از هر بازیکن و هر عنوانی در فوتبال است. او توقف ناپذیر است و بارها نشان داده که چه بازیکن حرفه‌ای است. با تمام وجودم می‌خواهم که او عنوان قهرمانی در جام جهانی را بدست آورد.»

پس از کسب شش توپ طلا، مسی هنوز به دنبال نخستین جام خود همراه با تیم ملی آرجنتین است. ناکامی در چند فینال کوپا آمریکا و جام جهانی 2014، خاطرات خوشی برای ستاره بارسلونا رقم نزده است. عده‌ای به این باورند که این بازیکن 32 ساله برای آن که به سطح دیگو مارادونا برسد، باید قهرمانی در جام جهانی را همراه کشورش تجربه کند.

اسکار اوستاری دیگر بازیکن هم وطن مسی نیز به تمجید از فوق ستاره کشورش پرداخت و گفت:«شک ندارم که اگر مسی نتواند قهرمان جام جهانی شود، فوتبال ورزشی ناعادلانه خواهد بود

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала