Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پارتی خداحافظی زندان با شاعر فوتبال + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар
رونالدینیو Рональдиньо посетил Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو قبل از آزادی‌اش از زندان، کباب آماده شده از سوی زندانی‌ها را در برنامه خدافظی نوش جان کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ESPN، زندانیان این هفته کباب آماده کردند تا پس از 32 روز در زندان پاراگوئه، با رونالدینیو خداحافظی کنند.

رونالدینیو و برادرش روبرتو آسیس که او همچنین مدیر امور تجاری وی می‌باشد، از تاریخ 6 مارچ به دلیل تلاش برای ورود به این کشور با گذرنامه‌های جعلی در پاراگوئه زندانی شدند، حتی اگر ساکنان برزیل برای ورود به کشور همسایه خود نیازی به گذرنامه نداشته باشند، آنها قبلاً سه بار از قرار وثیقه محكوم شده بودند اما در روز سه‌شنبه یك قاضی در ازای پرداخت 1.6 میلیون دالری به آنها حبس خانگی داد.

هنگامی که این خبر به زندانیان بازداشت‌گاه در آسونسیون رسید آنها با عجله کباب خداحافظی را برای رونالدینیو و برادرش ترتیب دادند.

مهاجم پیشین بارسلونا به چهره‌ای محبوب در این مرکز تبدیل شده بود. منابع به ESPN گفته‌اند كه او با زندانیان همسایه خود در زندان دوست شده بود، جایی كه فعالیت‌های روزانه‌ی او شامل بازی فوتبال با زندانیان و كارمندان و شركت در یك دوره نجاری می‌شد

وی قول داده است قبل از بازگشت به برزیل، به دیدار آنها برود اگرچه هنوز مشخص نیست چه زمانی ممکن است. تحقیقات مربوط به گذرنامه‌های جعلی در تحقیقات مربوط به پولشویی احتمالی نیز گسترش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала