کرونا در روسیه؛ ثبت 1459 مورد جدید در یک شبانه‌روز

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در روسیه؛ ثبت 1459 مورد جدید در یک شبانه‌روز
کرونا در روسیه؛ ثبت 1459 مورد جدید در یک شبانه‌روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تست ابتلا به کرونای یک هزار و 1459 نفر در روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 10 هزار و 131 نفر برسد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه، امروز پنجشنبه گزارش داد که تست ابتلا به کرونای یک هزار و 459 نفر در 50 منطقه روسیه طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد و 13 تن دیگر جان‌های خود را از دست دادند و در مجموع مبتلایان در این کشور به 10 هزار و 131 نفر رسید.

کرونا در جهان؛ تعداد مبتلایان به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر رسید  - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در جهان؛ تعداد مبتلایان به بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر رسید

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترول ویروس کرونا در روسیه می‌گوید که بیشترین مبتلایان از مناطق مختلف روسیه چون، مسکو، داغستان، آستراخان، سنک‌پیترزبورگ، ولادیمیر، توله، کروسک و آرخانگلسک می‌باشد.
در ادامه این گزارش اضافه شده، که طی شبانه روز گذشته 13 نفر از مبتلایان در روسیه جان خود را از دست داده اند و شمار کلی جانباختگان به 76 نفر رسیده است.
این ستاد همچنین اعلام کرد، که در همین مدت 118 نفر از مبتلایان در روسیه بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند که با این حساب مجموع بهبودیافتگان به 698 نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که شمار قربانیان بیماری کووید نزده در جهان به بیش از 87هزار تن رسیده‌ است و یک میلیون و 500هزار تن دیگر به این ویروس آلوده شده‌اند. بیش از 330 هزار بیمار هم بهبود یافته‌اند.
این ویروس در بیش از دوصد کشور جهان شیوع پیدا کرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала