Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت دوبارۀ بازیکن سابق رئال مادرید به فوتبال

© Sputnik / Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر رویستون درنته
رویستون درنته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن پیشین هالندی رئال مادرید پس از 4 سال دوباره به دنیای فوتبال بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2007 جوان 20 ساله‌ای در فاینورد چشم‌ها را به خود خیره کرد. رویستون درنته هلندی، بازیکن سرعتی و فوق‌العاده آن‌ سال‌ها به رئال پیوست تا درخشش خود را در لالیگا ادامه دهد اما عمر حضور او در مادرید بسیار کوتاه بود. یک دهه پس از آن اتفاق آن‌‌قدر درنته افت کرد تا حتی برای ادامه فوتبالش به دنیال تیمی جدید باشد و در نهایت در 29 سالگی و هنگامی که پیراهن بنی یاس امارات را بر تن کرده از فوتبال خداحافظی کند.

اما درنته از فوتبال خداحافظی نکرده و هنوز به بازی ادامه می‌دهد. او دوباره به فوتبال برگشت و حالا که 33 ساله شده در دسته 3 هالند و در تیمی به نام کوزاکن حضور پیدا کرده تا همچنان به رویاپردازی ادامه دهد. او در مورد حضورش در این باشگاه هالندی می‌گوید:«در کوزاکن راحتم و جو خوبی بر تیم حاکم است. وضعیت جسمانی‌ام خوب است اگرچه پیر شده‌ام.»

درنته در سال 2007 توانست به همراه تیم زیر 21 سال هلند و در کنار بابل قهرمان شود و با چهره شدن، به رئال بپیوندد اما با پیوستن به هرکولس و اورتون به طور قرضی، پیشرفت خاصی در رئال نداشت و در نهایت سانتیاگو برنابئو را ترک کرد. او 3 آهنگ هم تا امروز پخش کرده و در سریال «مافیای مراکش» در تلویزیون هالند ظاهر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала