Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بن‌بست در مذاکرات بایرن مونیخ و نویر

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روند تمدید قرارداد مانوئل نویر دروازه بان آلمانی با بایرن مونیخ به نظر می‌رسد که به بن بست خورده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آلمانی «بیلد»، اختلاف میان این بازیکن و باشگاه نه تنها از نظر مدت قرارداد بلکه از نظر مبلغ قرارداد ادامه دارند. بر اساس این گزارش، نویر خواستار تمدید قرارداد به مدت پنج سال و تا سال 2025 با حقوق سالانه بیش از 20 میلیون یورو است، اما باشگاه بایرن مونیخ علاقمند است قرارداد مانوئل نویر تا سال 2023 و با یک سال تمدید احتمالی در صورت رضایت طرفین از ادامه همکاری تمدید شود.

Soccer Football - World Cup - Group F - South Korea vs Germany - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 27, 2018 South Korea's Kim Young-gwon scores their first goal past Germany's Manuel Neuer - اسپوتنیک افغانستان
نویر از بایرن ناراحت است، اما میماند

فعلا پیشنهاد نویر به بایرن، تمدید قرارداد برای سه فصل به علاوه تمدید یک ساله به صورت اختیاری است. اما به نظر می رسد که مذاکرات بسیار طولانی خواهند بود. نویر در حال حاضر از چلسی نیز پیشنهاد دارد و اگر نتواند با بایرن به توافق برسد هیچ بعید نیست که راهی لیگ انگلیس شود.

در رختکن بایرن مونیخ اخباری در مورد حقوق بالای بازیکنان آمده از لالیگا از جمله لوکاس هرناندز و فیلیپ کوتینیو وجود داشته و بازیکنان معتقدند آنها دستمزدی بالای 20 میلیون یورو از بایرن مونیخ دریاقت می کنند. به همین دلیل بازیکنان باتجربه بایرن از جمله مانوئل نویر معتقدند آنها نیز لایق دریافت چنین مبالغی سنگینی هستند. دروازه‌بان آلمانی باورایایی‌ها همچنین نگران است شایعاتی که در مورد قرارداد الکساندر نوبل، دروازه بان جوان فصل بعد بایرن مونیخ وجود دارد حقیقت داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала