Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غافل‌گیر کردن هوادار مبارز علیه کرونا توسط استِفِن کِری + عکس و ویدیو

© AP Photo / Marcio Jose SanchezАмериканский баскетболист Стефен Карри
Американский баскетболист Стефен Карри - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استِفِن کِری فوق ستاره گلدن استیت وریرز، پرستار بیمارستان اوکلند که از طرفدارانش بود را غافلگیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار گسترده ویروس کرونا چیزی است که اکثر مردم جهان را درگیر کرده و این بین پزشک ها و پرستارها بیشترین نقش ممکن را ایفا می کنند و بالاتر از افراد دیگر، به مقابله با این ویروس می روند.

به نقل از USAtoday، شلبی دلینی، پرستار 27 ساله ای است که به صورت داوطلبانه در بیمارستان اوکلند برای کمک به بیماران کرونایی کار می کند. این پرستار از طرفداران تیم گلدن استیت وریرز و هوادار دو آتیشه استفن کری است و حتی زیر لباس کارش، پیراهن استفن کری را می پوشد و از کلاه گلدن استیت ویرز و کفش های استفن کری استفاده می کند. این خبر چند روز گذشته به استفن کری رسید و فوق ستاره گلدن استیت وریرز که این روزها ویدیوهای آنلاین زیادی با افراد مختلف از جمله پزشک ها برقرار می کند، این پرستار فداکار و همکارانش را سورپرایز کرد و با او ارتباط ویدیویی برقرار کرد. کری در این ویدیو به دلینی گفت:

"بی نهایت خدا را بابت کاری که تو انجام می دهی و فداکاری هایی که می کنی شکر می کنم. بابت تمام کارهایی که می کنی از تو ممنونم. تو الهام بخش افراد زیادی هستی و قلب بزرگی داری. "

دلینی که حتی با همسرش در یکی از بازی های گلدن استیت وریرز آشنا شده، بعد از تماس ویدیویی با کری، این ویدیو را در فیسبوک منتشر کرد و نوشت:

"دیروز یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود. قادر بودم که قهرمان زندگی ام را ملاقات کنم. او از من و همکارانم بابت کارهایی که انجام می دهیم تشکر کرد و من نیز درنهایت توانستم از او بابت تمام الهام هایی که در این سال ها به من بخشیده، تشکر کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала