Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر انگلیس ضربتی ادامه پیدا می‌کند؛ 433 بازی در 56 روز

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر جام لیگ برتر انگلستان gБолельщики сборной Англии в Марселе
جام لیگ برتر انگلستان  gБолельщики сборной Англии в Марселе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه انگلیسی ادعا کرده است که مقامات فوتبال انگلیس قصد دارند در شروع مجدد رقابتهای فوتبال در این کشور، فصل را با برگزاری 433 بازی در 56 روز به پایان برسانند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان می‌نویسد ریک پاری، رئیس سازمان لیگ انگلیس با ارسال نامه‌ای برای 71 باشگاه انگلیسی حاضر در لیگ برتر، چمپیونشیپ و لیگ دو، یک برنامه هفت ماده‌ای را به آنها الاع داده که بر اساس آن فصل فوتبال در انگلیس از ماه جوزا آغاز شده و در ماه اسد به پایان خواهد رسید.

 بر اساس این برنامه 433 مسابقه باقی مانده از این لیگ‌ها در یک دوره زمانی کمتر از دو ماهه برگزار خواد شد. البته این در شرایطی است که دولت انگلیس با توجه به بحران همه‌گیری کرونا، در ماه جوزا اجازه از سر گیری رقابت‌ها را صادر کند.

 سازمان لیگ انگلیس در این نامه از باشگاه‌ها خواسته که در حال حاضر به بازیکنان خود استراحت کامل بدهند تا بتوانند با شرایط بهتر فصل را از جوزا آغاز کنند. در این نامه همچنین پیشنهاد شده که بازیکنان تیمها از تاریخ 26 ثور تمرینات را از سر بگیرند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ انگلیس، اولین بازی‌ها در روز 23 جوزا برگزار خواهد شد. 

 پاری، رئیس سازمان لیگ انگلیس در نامه ارسال شده برای باشگاه‌ها نوشته:" فرض ما این است که در بازگشت دوباره رقابت‌ها مسابقات در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط فعلی شکی نیست که تمرینات تیم‌ها باید با تغییراتی همراه باشد و چگونگی این تغییرات در آینده و با توجه به دستور‌العمل‌های دولت و مسئولین سلامت و بهداشت ملی به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала