Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع افسانۀ منچستریونایتد: نزدیک بود بارسایی شوم

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند
ریو فردیناند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند، مدافع افسانه‌ای منچستریونایتد می‌گوید نزدیک بود به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، ریو فردیناند مدافع ماندگار در تاریخ باشگاه منچستریونایتد می‌گوید در روزهایی که با شیاطین سرخ موفق بود با پیشنهاد از قهرمان لالیگا مواجه شده بود.

برونو فرناندس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فردیناند: رونالدو و نانی از برونو تعریف کردند

او در مورد این اتفاق به توضیحات پرداخت و گفت:«خیلی نزدیک بود. سران باشگاه بارسلونا با نمایندۀ من کرده بودند و چیزی نمانده بود بارسایی بشوم. من با رایکارد هم صحبت کردم البته نه درباره انتقال به بارسا، رایکارد در صبحت با من نظرش را درباره من و فوتبالم گفت و اینکه به من نیاز دارد.»

این مدافع ماندگار شیاطین سرخ در بخش پایانی صحبت‌هایش همچنان در این مورد گفت:«بله! پس از بازی ما با بارسلونا که 0-0 تمام شد همانجا در تونل ورزشگاه با رایکارد صحبت کردم. من خیلی دوست داشتم به یک تیم خارجی یکجا شوم ولی مساله اصلی این بود که با خودم فکر کردم حالا که در کشورم در تیمی مثل منچستریونایتد بازی می‌کند که تیم بسیار بزرگی است و این همه موفقیت بدست آورده چرا باید به تیمی ملحق شوم که از قضا شکست‌شان داده‌ایم، تیمی که در دوره گذار و مرحله انتقالی قرار دارد.»

او می‌گوید که  ژاوی، اینیستا و مسی هم آن روزها ستاره‌های بزرگ سه چهار سال بعد نبودند و شرایط بارسلونا با شرایط سه چهار سال بعدش تفاوت زیادی داشت. این بود که در نهایت منصرف شده و در یونایتد ماندگار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала