Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس فیفا: ارزش جان انسان‌ها خیلی بالاتر از هر فوتبالی است

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جیانی اینفانتینو رییس فیفا Russia Eastern Economic Forum
جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا هشدار داد لیگ‌ها نباید به این زودی‌ها شروع به کار کنند.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود شیوع ویروس کرونا، برخی لیگ‌های اروپایی برای از سرگیری دوباره مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند. تاریخ برگزاری لیگ هلند مشخص شده و کارل هاینتس رومنیگه از الزام ادامه مسابقات بوندس لیگا در ماه ثور گفت. به گزارش وب سایت گل، جیانی اینفانتینو، رییس فیفا در خصوص ادامه لیگ‌های اروپا گفت:

 "اولویت و اصول ما سلامت را مقدم بر هر چیزی می‌دانند. هر چه قدر که بگویم، بازهم کم است اما هیچ بازی‌ای و هیچ تورنمنتی ارزش به خطر انداختن جان یک انسان را ندارد. همه باید این را به خاطر بسپارند. اگر شرایط صد درصد امن نباشد، شروع مجدد لیگ‌ها در آینده نزدیک اقدامی غیرمسئولانه خواهد بود. باید کمی بیشتر صبر کنیم و صبر کردن بهتر از پذیرفتن ریسک در خصوص سلامتی انسان‌هاست. "

اینفانتینو به بعد اقتصادی ماجرا هم توجه دارد:

 "به لطف تمام کارهایی که طی چهار سال گذشته با یکدیگر در فیفا انجام داده‌ایم، اکنون وضعیت مالی ما بسیار مطمئن است. فیفا در بازارهای تجاری، اعتبار بالایی دارد. منبع پس انداز ما قابل اتکا است اما پس اندازهای ما فقط پول فیفا نیست بلکه پول فوتبال است. بنابراین هر وقت فوتبال نیاز داشته باشد، به دنبال راه حلی خواهیم گشت تا به فوتبال کمک کنیم. با توقف فوتبال، همه در این حرفه با مشکلات اقتصادی روبرو می‌شوند، از فوتبال پایه گرفته تا باشگاه‌های حرفه‌ای. با این حال، آماده کمک هستیم. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала