Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریوالدو: مسی غیر از بارسا در هیچ باشگاه اروپایی بازی نمی‌کند

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو ستاره سابق برزیلی بارسلونا باور دارد که لیونل‌مسی به غیر از بارسا در هیچ باشگاه اروپایی دیگر بازی نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ریوالدو اسطوره بزرگ برزیلی معتقد است که لیونل مسی با وجود گمانه زنی‌های مکرر که منچسترسیتی را در ارتباط با وی قرار داده، برای هیچ باشگاهی به غیر از بارسلونا بازی نخواهد کرد.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینتری شدن مسی فقط یک رویا نیست

او به رسانه بت‌فایر گفت: "رئیس ماسیمو موراتی این هفته گفت که می‌تواند لیونل مسی را به این باشگاه بیاورد و درگیری شخصی خود را با کریستیانو رونالدو در ایتالیا از سر بگیرد، اما همانطور که قبلاً گفتم باور ندارم که ستاره آرجانتینی، بارسلونا را بخاطر تیم اروپایی دیگری ترک کند."

ریوالدو اضافه کرد: "من فکر می‌کنم او دلیلی برای ترک اسپانیا ندارد اما اگر یک روز این اتفاق بیفتد، می‌تواند برای باشگاهی از چین یا MLS ثبت نام کند ولی تنها هنگامی که او متوقف شود که برای این تیم کاتالونیا بسیار تعیین کننده باشد. حتی اگر انتقال به اینتر می‌تواند برای این بازیکن دلگرم کننده باشد، من گمان می‌کنم که او را قانع نکنم و فکر می‌کنم این بیشتر از تبلیغات رئیس اینتر است تا یک احتمال واقعی در بازار نقل و انتقالات بعدی."

ریوالدو تصریح کرد: "اینتر البته یک باشگاه بزرگ اروپایی است که در گذشته بازیکنان خوبی را جذب کرده و موفق به کسب عناوین مهم شده اما من نمی‌توانم تصور کنم مسی در حال تغییر باشگاه است در حالی که هنوز در بهترین سطح خود در بارسلونا قرار دارد."

ریوالدو همچنان افزود: "همچنین شایعاتی درباره علاقه بالقوه منچسترسیتی وجود داشته، اما سرمربی آنها پپ گواردیولا مسی را در جایی که باید باشد می‌داند و هنوز هم در سطح بالایی بازی می‌کند تا خیلی به بارسلونا کمک کند. بنابراین به طور خلاصه من فکر می‌کنم که اینها فقط شایعاتی هستند و معتقدم مسی باید بعد از نمایندگی در یک باشگاه، کار خود را در اروپا به پایان برساند. اگر آنجا را ترک کند، به چین یا یک باشگاه آمریکای شمالی می‌رود که در آن می‌تواند از دیگری لذت ببرد. محیطی با فشار و رقابت چندانی ندارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала