جان باختن 510 بیمار کرونایی در اسپانیا

© REUTERS / Susana Veraجان باختن 510 بیمار کرونایی در اسپانیا
جان باختن 510 بیمار کرونایی در اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یک شبانه‌ روز گذشته 510 بیمار کرونایی در اسپانیا جان باختند.
بحران کرونا در اسپانیا؛ جان‌باختگان از مرز 15 هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
بحران کرونا در اسپانیا؛ جان‌باختگان از مرز 15 هزار نفر گذشت

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده های وزارت بهداشت اسپانیا، در جریان یک شبانه روز گذشته در اسپانیا 510 بیمار کرونایی در این کشور جان باخته اند، که این کمترین میزان مرگ و میر روزانه پس از 23 مارچ است.

شمار کل جانباختگان در اسپانیا 16353 نفر رسیده است. از زمان ابتلا به این بیماری همه گیر، 161 هزار و 852 بیمار کرونایی تشخیص داده شده اند، که از این شمار 4.8 هزار نفر در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

همچنین تقریباً 60 هزار نفر درمان شده اند و بنابراین، شمار بیماران کرونایی هم اکنون در این کشور به 86 هزارنفر می رسد.

در مادرید، از زمان ابتلا به این بیماری همه گیر، تقریبا 46 هزار بیمار تشخیص داده شده اند و بیش از 6 هزار نفر جان باخته اند. در ایالت کاتالونیا نزدیک به 33 هزار بیمار کرونایی ثبت شده است، 3.3 هزار نفر نیز جان باخته اند.

اکنون اسپانیا از نظر شمار قربانیان (پس از ایتالیا و ایالات متحده) در رده سوم قرار دارد و از نظر شمار موارد شناسایی شده بیماران کرونایی پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد.

در همین زمان، روند همه گیری رو به کاهش گذاشته، وزارت بهداشت اسپانیا به این باور است که از اوج  همه گیری گذشته است.

یادآوری می کنیم، که اقدامات محدود کننده در اسپانیا از سخت ترین اقدامات در اروپا است. ساکنان این کشور تنها حق دارند در موارد ویژه خانه خود را ترک کنند: خرید مواد غذایی ، دارو، مراجعه به درمانگاه، کمک به افرادی که نمی توانند به تنهایی از پس کارهایشان برآیند، رفتن به محل کار از جمله موارد ویژه می باشند. از روز دوشنبه، برخی از صنایع و شرکت های غیر حیاتی کار خود را از سر می گیرند (برای مثال در  زمینه ساخت و ساز). فعالیت آنها طی دو هفته گذشته به طور رسمی متوقف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала