سپیدار: ارگ در تلاش ایجاد اختلاف در دسته «ثبات و همگرایی» است

© Photo / ریاست اجراییهسپیدار: ارگ در تلاش ایجاد اختلاف در دسته «ثبات و همگرایی» است
سپیدار: ارگ در تلاش ایجاد اختلاف در دسته «ثبات و همگرایی» است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ می‌کوشد که میان رهبران سیاسی و جهادی که هوادار رئیس جمهور همه شمول استند، اختلاف ایجاد کند.
واکنش سپیدار به اعلامیه سیاسیون کشور مبنی بر توقف تعیینات حکومتی توسط غنی - اسپوتنیک افغانستان
واکنش سپیدار به اعلامیه سیاسیون کشور مبنی بر توقف تعیینات حکومتی توسط غنی

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، امید میثم سخنگوی داکتر عبدالله عبدالله رئیس جمهور همه شمول می‌افزاید، که این تلاش‌های ارگ اما بی‌اثر بوده‌اند و رهبران سیاسی و جهادی از موقف عبدالله عبدالله همچنان پشتیبانی می‌کنند.

او تأکید دارد، که عبدالله عبدالله و رهبران هوادار او به‌ زودی کار حکومت همه‌ شمول را آغاز خواهند کرد:- "تلاش‌های فراوان از ماه‌ها به‌ این طرف، از هفته‌ها به این‌ طرف، و در روزهای اخیر شدت پیدا کرده‌‎ است تا دوپارچگی ایجاد کند در صفوف تیم ثبات و هم‌ گرایی و دولت همه‌ شمول، اما خوشبختانه همه ای تلاش‌های ناکام است".

اما، ریاست‌ جمهوری، هرگونه تلاش را برای ایجاد اختلاف میان هواداران عبدالله عبدالله رد می‌کند و می‌گوید، که رئیس‌جمهور تنها بخاطر رفع تنش‌های سیاسی، با شماری از رهبران سیاسی دیدارهایی داشته‌ است.

دواخان مینه پال، معاون سخن‌گوی غنی گفت:- "برای حل اختلاف‌ها، مذاکرات روان است و این مذاکرات ادامه خواهد یافت.... به هیچ صورت حکومت هدف ایجاد اختلاف میان سیاسیون را ندارد".

این همه در حالی است که اختلاف‌های برخاسته از انتخابات ریاست‌ جمهوری، تاکنون میان عبدالله عبدالله و اشرف غنی حل نشده‌اند. آخرین تلاش که متوقف شدن روند معرفی کابینه از سوی اشرف غنی برای حل این اختلاف‌ها بود نیز نتیجه نداد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала