شیوع کرونا در اروپا؛ مرزهای شینگن تا سپتمبر بسته می‌شود

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر شیوع کرونا در اروپا؛ مرزهای شینگن تا سپتمبر بسته می‌شود
شیوع کرونا در اروپا؛ مرزهای شینگن تا سپتمبر بسته می‌شود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور فرانسه می‌گوید که به دلیل شیوع کرونا، تا ماه سپتمبر مرزهای شینگن بسته خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی‌اف‌ام تی وی، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گفت که تا ماه سپتمبر سال روان مرزهای منطقه شینگن به دلیل بیماری همه‌گیری به سطح جهان، بسته خواهد شد.

شمار قربانیان کرونا در فرانسه  از 12 هزار نفر فراتر رفت - اسپوتنیک افغانستان
شمار قربانیان کروناویروس در فرانسه از 12 هزار نفر فراتر رفت

طبق گزارش این شبکه، رئیس‌جمهور فرانسه صبح روز جمعه یک یک کنفرانس ویدیویی با کارفرمایان و روسای اتحادیه‌های کارگری این کشور، گفته که کشورهای عضو شینگن در نظر دارند که مرزهای این این اتحادیه را حداقل تا ماه سپتمبر بسته کنند. آقای مکرون همچنان از تغییر وضعیت بیماری ناشی از کرونا در جهان سخن گفت.

رئیس‌جمهور فرانسه به عنوان مثال از امریکا یاد کرده است. به گفته وی، اوضاع در آفریقا متفاوت است و در آسیا موج دو شیوع کووید- 19 ممکن است رخ دهد.

او گفت: بستن مرزهای منطقه شینگن می‌تواند بر بهبود اقتصادی تاثیر بگذارد. رئیس‌جمهور مکرون همچنان تاکید کرد که شهروندان که امیدوارند بودند که به خارج از کشور پرواز کنند، خود را در یک موقعیت «ناگوار» قرار دادند.

این شبکه خبری می‌گوید که ممکن رئیس‌جمهور مکرون آنچه را در جریان کنفرانس ویدیویی مورد بحث قرار گرفته بود را در یک خطابه به شهروندان کشور روز دوشنبه اعلام کند.

یادآوری می‌کنیم، که براساس آخرین اطلاعات، 1.7 میلیون نفر در جهان به بیماری ویروس کرونا آلوده شده اند. بیش از 100 هزار نفر جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала