کرونا و طرح مقررات جدید رفت‌ و آمد برای رانندگان در مسکو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا و طرح مقررات جدید رفت‌ و آمد برای رانندگان در مسکو
کرونا و طرح مقررات جدید رفت‌ و آمد برای رانندگان در مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی سابیانین شهردار مسکو در رابطه به شیوع و گسترش ویروس کرونا از طرح جدید کنترل برای رانندگان پایتخت روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی سابیانین، شهردار مسکو، در صحبت با شبکه تلویزیونی 24 مسکو گفت از تاریخ 13 آپریل "دوشنبه آینده" مقررات جدید گشت و گذار برای رانندگان در مسکو رویکار خواهد شد. به گفته شهردار مسکو، مقررات جدید بر اساس درخواست و در قدم نخست برای دزیافت اجازه‌نامه برای رفتن به محل کار و سپس برای اهداف دیگر به اجرا گذاشته می‌شود.

شهردار مسکو در خصوص چگونگی کار این سیستم از دیگاه فنی توضیحات نداد، اما گفت، هریک از مراحل این سیستم یکی بعد دیگر اعلام خواهد شد.   

روسیه روش درمان «پنومونی» ناشی از ویروس کرونا را یافت   - اسپوتنیک افغانستان
روسیه روش درمان «پنومونی» ناشی از ویروس کرونا را یافت

به گفته روزنامه كومرسانت  روسیه، این سیستم ممکن است با استفاده از QR كدها پیاده سازی شود. در آغاز ماه آپریل، بخش فناوری اطلاعات مسكو از آمادگی اصلی "سیستم هوشمند برای نظارت  برطرح قرنطینه خانگی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا (COVID-19 )  سخن گفت. 

در همین حال شبکه تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد که به دستور سرگئی سابیانین شهردار مسکو، با رانندگانی که قرنطینه خانگی را نقض کنند به شدت برخورد خواهد شد.

نخست وزیر روسیه نیز اعلام کرد که مجازات افرادی که اصول قرنطینه را در شرایط شیوع بیماری کرونا نقض کرده اند سختتر خواهد شد.

ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه امروز اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه با ثبت یک هزار و 786 مورد جدید در شبانه روز گذشته به 11 هزار و 917 نفر رسیده است.

تعداد جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا هم در این کشور طی 24 ساعت گذشته به 18 تن رسیده است تا در مجموع  تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در روسیه تا این لحظه به 94 نفر برسد.

طی چند هفته اخیر شمار بهبود یافتگان این بیماری نیز 795 نفر بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала