Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای ناتمام مارسلو و بنزما؟

© REUTERS / Susana VeraФутболисты после матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты после матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو و کریم بنزما، دو بازیکن افسانه ای رئال مادرید هستند که تلاش دارند تا در فهرست بازیکنانی که برای این تیم بیشترین بازی را انجام داده اند، در جایگاه بهتری قرار بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، ده بازیکنی که برای رئال مادرید بیشترین بازی را انجام داده اند، بیشتر شان اسپانیایی اند و تنها بازیکنی که در جایگاه بهتری نسبت به بنزما و مارسلو در این فهرست قرار دارد، روبرتو کارلوس برازیلی است که با 527 بازی، نسبت به این دو بازیکن در جایگاه هفتم قرار دارد.

رویستون درنته - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت دوبارۀ بازیکن سابق رئال مادرید به فوتبال

در این فهرست بازیکنانی چون رائول گونزالس با (741)، ایکر کاسیاس (725)، مانولو سانشیس (655)، سرخیو راموس ( 640 ادامه دارد)، فرناندو هیررو (587) و گوتی (542) شش اسپانیایی اند و میشل با (508) بازی در رتبه هشتم پیشتر از مارسلو و بنزما قرار دارند.

مارسلو و بنزما تلاش داشتند تا در فصل جاری در این فهرست در جایگاه بهتری قرار بگیرند، اما متوقف شدن بازی‌ها این رویای هر دو را ناتمام گذاشته است.

هر دو بازیکن طی دو فصل گذشته عملکرد متفاوتی داشته اند و بنزما یکی از ارکان اصلی تیم رئال بوده است اما مارسلو در طول دو فصل گذشته جانشین سرخیو رگیلون و فرلاند مندی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала