Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری لیگ برتر پشت درهای بسته به شرط نشر تلویزیونی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ومبلی
ومبلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر برای تبدیل شدن به "رویداد تلویزیونی" با "حداکثر 4 بازی در روز" پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، به اساس آخرین گزارش‌های رسیده، ممکن است به دنبال یک رویداد تلویزیونی در جون یا جولای پس از بحران کروناویروس، رقابت‌های لیگ برتری برگردد.

بیشتر باشگاه‌ها 9 بازی از فصل داخلی باقی‌مانده دارند و با تعطیل شدن این فصل به طور نامحدود، باشگاه‌ها ناامید هستند تا فصل را با درآمد حاصل از پخش معاملات با انجام بقازی تمام کنند.

Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
احتمال تعویق دستمزد در لیک برتر و فوتبال لیگ انگلستان

در نتیجه، یک منبع در تماس با روسای لیگ برتر معتقد است وقتی فوتبال بازگردد، فقط به عنوان رویدادی تلویزیونی بازی می‌شود و بازی‌های چند روزه در یک روز می‌تواند در ورزشگاه ملی انجام شود.

این منبع به تایمز گفت: "تا ماه جون یا جولای آنها فقط به عنوان رویدادهای تلویزیونی بازی می‌کنند. اگر آنها مجبور باشند چهار بار در روز در ومبلی بازی کنند تا این کار را انجام دهند، آنها این کار را انجام می‌دهند."

از آن زمان، هیچ تاریخ بازگشتی توسط لیگ برتر مشخص نشده زیرا انگلستان همچنان در وضعیت مهلک قرار دارد.

بسیاری از باشگاه‌ها به منظور کاهش اثرات شیوع کوید19 به دنبال کاهش توافق با بازیکنان خود هستند.

با این حال و با وجود مذاکرات هفته‌ها بین باشگاه‌ها و ستاره‌های تیم اول آنها، فقط وستهام و سوتهمپتون تاکنون برای کاهش حقوق و دستمزد توافق کرده‌اند.

با توجه به بازی‌هایی که در ومبلی انجام می‌شود، خانه فوتبال انگلستان اخیراً میزبان مسابقات لیگ برتر است.

تاتنهام بازی‌های خانگی خود را در فصل 2017-18 و بیشتر فصل 2018-19 در ومبلی انجام داده، زیرا آنها منتظر ساخته شدن ورزشگاه جدید خود بودند.

ومبلی همچنین میزبان بازی‌های بین المللی انگلستان است و قرار بود این تابستان، نیمه نهایی و فینال مسابقات قهرمانی اروپا را برگزار کند، پیش از آنکه توسط یوفا تا سال 2021 به تعویق بیفتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала