Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری هواداران سری آ تا سال بعد از ورزشگاه‌ها

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود برنامه ریزی برای بازگشت بازی‌ها در ماه می، گزارش شده که سری آ اجازه نخواهد داد هواداران تا جنوری 2021 به ورزشگاه‌ها برگردند.

به گزارش اسپوتنیک، به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس، تمام مسابقات داخلی در سراسر جهان به تعویق افتاده، ایتالیا یکی از کشورهای متأثر در ابتلا به ویروس کوید19 بود و متعاقباً فصل فوتبال خود را زودتر از سایرین به حالت تعلیق درآورد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
آغاز قطعی سری آ در ماه می

حالا به نظر می‌رسد سری آ در حال آماده سازی برای پیگیری مراحل بوندس لیگا است و اجازه نمی‌دهد هواداران تا سال 2021 وارد ورزشگاه‌ها شوند.

به گزارش "اسپورت مدیاست"، یک سند رسمی دولت اعلام کرده که ممکن تا جنوری سال 2021 در ورزشگاه‌های ایتالیا هواداری وجود نداشته باشد.

گزارش‌های بسیاری وجود دارد مبنی بر اینکه محدودیت‌های بسته شدن ایتالیا در تاریخ 4 ماه می کاهش می‌یابد و این سبب خواهد شد بازیکنان به امید بازگشت مجدد فصل فوتبال در 31 ماه می به تمرین بروند.

12 مسابقه باقی مانده از فصل جاری با یوونتوس و لاتزیو در یک مسابقه سخت برای کسب عنوان با اینتر میلان خیلی عقب نیست.

در همین حال لیگ آلمان امیدوار است که تمام مسابقات را تا پایان جون به پایان برساند.

مشخص شده که بوندس لیگا لیگ بزرگی بوده و قرار است سریعترین زمان را برگرداند.

کریستین سیفرت ، مدیر اجرایی بوندسلیگا در مصاحبه با نیویورک تایمز فاش کرد، برنامه فعلی این است که بازی‌ها تا ابتدای ماه می به همه 36 زمینه در دو بخش برتر بازگردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала