Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیر سایه کرونا؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه وقت باز می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحت پاندمی کروناویروس، چه موقع پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 باز می‌شود؟

به گزارش اسپوتنیک، زندگی همانطور که می‌دانیم به دلیل همه‌گیر شدن کرونا ویروس به حالت تعلیق درآمده و فوتبال نیز مصون نیست، با این بازی زیبایی که در سراسر جهان متوقف شده و از فیفا گرفته تا کنفدراسیون‌های قاره‌ای و انجمن‌های ملی در تلاش هستند آنچه را که می‌توانند فصل 2019-20 را نجات دهند.

با تعویق مسابقات قهرمانی اروپا و کوپا آمریکا تا سال آینده فضا در تقویم ایجاد شده، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توان به آن توجه کرد، از جمله تجارت نقل و انتقالات.

خرید و فروش بازیکنان در هنگام پنجره نقل و انتقالات یکی از داغ‌ترین روندهای پیش بینی شده این ورزش است، با باشگاه‌هایی که مشتاق هستند گزینه‌های خود را تقویت کنند یا مهره‌های سوخته خود را دور بسازند.

در این شرایط خارق العاده، فیفا اعتراف کرده که باید در برنامه عادی تغییرات مربوط به دوره‌های ثبت نام و نقل و انتقالات ایجاد شود.

با این وجود، این واقعیت پیچیده و دشوار است که شدت و محدودیت زمانی کروناویروس از کشور به کشور دیگر متفاوت است، بنابراین تاریخ‌های جدید انتقال پنجره می‌توانند به طور وحشتناکی در اروپا و جهان متفاوت باشند.

جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
سومین پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا

بنابراین، با تأخیرهایی که در اثر اعمال کرونا ویروس وجود دارد، چه موقع پنجره انتقال تابستان باز می‌شود؟

پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 در انگلستان در ابتدا قرار بود در 10 جون باز شود و در تاریخ 1 سپتامبر بسته شود، اکنون این تاریخ‌ها بعید به نظر می‌رسد.

آرزوی فیفا این است که پنجره‌های انتقال تنها بین پایان فصل و شروع فصل جدید باز شوند. با این حال مشخص نیست چه موقع لیگ برتر به طور رسمی نتیجه خواهد گرفت.

سرمربیان لیگ برتر به همراه فدراسیون فوتبال توافق کردند که فوتبال را به طور نامحدود به حالت تعلیق در آورند با اقدامات سرکوب در انگلستان به اجرا در آمده و مواردی که انتظار می‌رود اواسط اپریل به اوج خود برسند.

بیشتر باشگاه‌ها 9 بازی دیگر برای تحقق دارند، در حالی که تعداد انگشت شماری از جمله منچسترسیتی و آرسنال 10 بازی دارند.

در اسپانیا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اول جولای سال 2020 افتتاح شد و در اول سپتامبر بسته شد.

برخی از باشگاه‌های لالیگا قصد دارند تمرینات را در 14 یا 15 اپریل از سر بگیرند، در حالی که مسئولان اسپانیا به طور آزمایشی از آرامش در کار خود استفاده می‌کنند.

این بدان معناست که ممکن فوتبال زودتر از انگلستان بتواند دوباره شروع کند. 11 روز بازی برای بازی در لالیگا باقی مانده است، تاریخ اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای سری آ 1 جولای تا 2 سپتامبر بود اما به نظر می‌رسد که تغییر کند.

ایتالیا یکی از بدترین کشورها در اروپا است که بیش از 19.000 کشته در آن رخ داده و انتظار می‌رود این کشور حداقل تا 3 ماه می تحت قوانین سختگیرانه بماند.

اگر فوتبال در ماه می مجدداً راه اندازی شود و 12 بازی برای انجام فصل به پایان برسد، می‌تواند اواسط اواخر جولای باشد تا قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای آلمان در حال حاضر از اول جولای باز خواهد شد و تا 31 آگست اجرا می‌شود. با این وجود، مانند هر لیگ دیگری تغییر دارد.

به نظر می‌رسد آلمان نسبت به بسیاری از همتایان خود در اروپا در رابطه با کروناویروس و بایرن مونیخ از نظر وضعیتی بسیار بهتر است و در میان سایرین در هفته اول اپریل به تمرینات بازگشت.

مقامات بوندس لیگا در ابتدای ماه می قصد بازگشت به عمل را دارند و با وجود اینكه بیشتر باشگاه‌ها 9 بازی برای بازی دارند، این امر قابل قبول است كه دوره پنجره نقل و انتقالات می‌تواند بدون تغییر در آلمان بماند.

قرار بود لیگ 1 از یک دوره پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشابه لیگ برتر پیروی کند: از 10 جون تا 1 سپتامبر اما مگر اینکه فصل به پایان زودرس برسد، این تاریخ ها تغییر می‌کنند.

بسته ماندن در فرانسه می‌تواند تا ماه می انجام شود و لیگ 1 نیز 10 بازی باقی‌مانده دارد. حتی اگر تیم‌ها دو بازی در هفته بازی کنند، این پنج هفته هنوز هم باقی مانده و این باعث می‌شود که تاریخ پایان فصل بعد از 10 جون اتفاق بیفتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала