Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جیانی اینفانتینو رییس فیفا Russia Eastern Economic Forum
جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیفا پنجره نقل و انتقالات سوم را برای کمک به باشگاه‌ها برای پیمایش بحران همه‌گیر کروناویروس در نظر می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیفا می‌تواند پنجره نقل و انتقالات سوم را برای کمک به باشگاه‌ها برای کسب شرایط بازیابی مجدد فوتبال پس از بحران کرونا ویروس معرفی کند.

پس از اتخاذ تدابیری از سوی دولت‌ها برای جلوگیری از شیوع جهانی ویروس، تمام بخش‌های عمده اروپا به طور نامحدود به حالت تعلیق در آمد.

ورزشگاه - اسپوتنیک افغانستان
سایۀ سنگین کرونا بر فوتبال؛ فصل نقل و انتقالات جدید طولانی‌تر از همیشه

بدون درآمد حاصل از فروش تکت و درآمد روز مسابقه، بسیاری از باشگاه‌ها مجبور شدند تا حقوق بازیکنان و کارمندان شان را کاهش بدهند.

در همین حال، فعالیت‌های نقل و انتقالات تابستانی به حالت تعلیق درآمده و باشگاه‌ها منتظرند تا ببینند چقدر از دست دادن درآمد روی آنها تأثیر می‌گذارد، اما پس از بازگشت چند تیم بوندس‌لیگا به تمرین در هفته گذشته، خبرهای خوبی برای دنیای فوتبال شنیده شده است.

به نظر می‌رسد لیگ برتر آلمان در اوایل ماه می از سر گرفته شود، با پایان یافتن این برنامه در ماه جون، هرچند بازی‌ها احتمالاً پشت درهای بسته پشت سر هم هستند.

سایر لیگ‌های بزرگ در اروپا امیدوارند که از این پرونده پیروی کنند ولی احتمال قوی وجود دارد که تقسیمات از سر گرفته شود و در تاریخ‌های بسیار متفاوتی خاتمه یابد.

اگر بعضی از لیگ‌ها به خوبی در سال ادامه پیدا کنند، فیفا در نظر دارد رویکردی انعطاف پذیر در نقل و انتقالات داشته باشد تا تیم‌ها بتوانند بازیکنان را در زمان‌های مختلف بخرند و بفروشند.

در حال حاضر، تیم‌ها مجاز به خرید بازیکنان در دو پنجره در تابستان و زمستان هستند اما به نظر می‌رسد که در نتیجه این همه گیری، احتمالاً تغییر یابد.

مدیر مقررات فیفا به کانال تلویزیونی آلمانی ARD Sportschau گفت: "ما می‌توانیم از افتتاح یک پنجره نقل و انتقالات سوم استفاده کنیم."

یک پنجره نقل و انتقالات سوم، تیم‌هایی را که به شدت از نظر مالی برخورد کرده‌اند می‌توانند بازیکنان را بارگیری کنند و برخی از ضررهای خود را جبران نمایند.

روز یکشنبه، اسپورت‌میل فاش کرد که تاتنهام حاضر است رکورد جهانی 200 میلیون پوند فروش هری‌کین به منچستریونایتد را برای تعادل کتاب‌ها تحریم کند.

دانیل لوی رئیس اسپورز نگران این است که افت درآمد این باشگاه می‌تواند عواقب فاجعه آمیزی داشته باشد زیرا همچنان به بازپرداخت قرض خود را برای ساخت ورزشگاه 1 میلیارد پوندی پرداخت می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала