Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لحظه شماری کوبو برای بازی با پیراهن رئال مادرید + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسی جاپانی برای بازی با پیراهن رئال مادرید لحظه شماری میکند.

به گزارش اسپوتنیک، تاکه‌فوسا کوبو پدیده 18 ساله تیم فوتبال رئال مادرید که به صورت قرضی در رئال مایورکا بازی میکند، امیدوار است تا بتواند با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.

کوبو که یکی از امیدهای رئال مادرید برای سال های آینده محسوب میشود به تازگی گفتگوی مفصلی را با روزنامه آ اس انجام داده است و از بی صبری اش برای بازی در رئال مادرید گفته است.

کوبو به روزنامه آ اس گفت:" در اینکه باشگاهی مثل رئال مادرید با همه باشگاه‌های دیگر فرق دارد شکی نیست. رئال پر است از بازیکنان بسیار باکیفیت و راه پیدا کردن به ترکیب این تیم کار بسیار دشواری است ولی من به تلاش ادامه خواهم داد و منتظر فرصتی برای نشان دادن خودم خواهم ماند".

" آینده به من بستگی دارد و شک ندارم که به جایگاه مد نظرم در رئال خواهم رسید. من در حال حاضر در مایورکا هستم و دارم تمام تلاشم را می‌کنم تا نشان دهم شایستگی حضور در رئال را دارم".

 " ترجیح من مشخص است. هدف من این است که با پیراهن رئال در برنابئو بازی کنم. الان هر چه یاد می‌گیرم برای رسیدن به این هدف است".

 کوبو که ابتدا توسط آکادمی لاماسیای بارسلونا کشف شده ولی بعد به کشورش ژاپن برگشته تا اینکه توسط رئال به اسپانیا دعوت شده درباره بازگشتش به اسپانیا و ملحق شدن به رئال گفت:" من امسال وقتی هیجده ساله شدم از باشگاه رئال افرادی به ژاپن آمدند و با من ملاقات کردند. برنامه آنها برای آینده باعث شد کفه ترازو به نفع آنها سنگین شود و من دیگر به بارسا فکر نکنم. برنامه خیلی جالبی بود. آنجا بود که فهمیدم رئال مادرید با بازیکنانش مثل اعضای یک خانواده رفتار می‌کند".

 کوبو در باره دوران پیش‌فصل امسال و حضورش در تیم اول رئال گفت:" اوایل از اینکه کنار مشهورترین بازیکنان دنیا بودم کمی عصبی و دستپاچه شده بودم ولی به تدریج عادت کردم. زیدان با من خیلی خوب رفتار کردم. او مربی‌ای است که به جزئیات خیلی اهمیت می‌دهد و حواسش به همه چیز هست".

کوبو در ده سالگی با بارسلونا قرارداد امضا کرده و به این باشگاه می‌پیوندد. ولی مجازات بارسا توسط فیفا باعث می‌شود او به مدت یک سال نتواند در این باشگاه بازی کند. کوبو به ژاپن برمی‌گردد و در نهایت با ابراز تمایل رئال، راهی اسپانیا شده و به رقیب سنتی بارسا ملحق می‌شود.

 پدیده ژاپنی در این باره گفت:" من از بارسلونا و همینطور از اف‌سی توکیو خیلی قدردان و سپاسگزارم. همینطور از یوکوهاما مارینوز و حالا هم مایورکا. همینطور از همه بازیکنان و مربیانی که به من کمک کردند پیشرفت کنم و به اینجا برسم".

کوبو درباره لیونل مسی ابرستاره بزرگ بارسلونا به آ اس گفت:" من مسی را شخصا نمی‌شناسم ولی او شخصیتی است که جوانهای زیادی در دنیا به او نگاه می‌کنند و از او الگو می‌گیرند. او نه تنها برای جوانهایی که آرزوی فوتبالیست شدن دارند بلکه برای فوتبالیست‌های واقعی هم یک الگو است. مسی برای من و خیلی چپ‌پاهای دیگر که خیلی بلندقد نیستند و خصوصیت اصلی بازی‌شان دریبل زدن و خوب استفاده کردن از توپ است مثل بت می‌ماند. مسی در این کار بهترین است".

View this post on Instagram

📰 Aquí tenéis nuestra portada de hoy, domingo 12 de abril 🗞 "TENDRÉ SITIO EN EL MADRID"

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала