مجازات عجیب رئیس جمهور چچن برای متخلفان قرنطین

© Sputnik / Saiid Tsarnayev /  مراجعه به بانک تصاویر مجازات عجیب رئیس جمهور چچن برای متخلفان قرنطین
مجازات عجیب رئیس جمهور چچن برای متخلفان قرنطین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور چچن متخلفان قرنطین را به کارهای کشاورزی می فرستد.
دلیل کنار رفتن قدیروف از مقامش اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
دلیل کنار رفتن قدیروف از مقامش اعلام شد

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف رئیس جمهور جمهوری چچن روسیه درباره مجازات متخلفان قرنطین گفت: مجازات کردن کل خانواده به دلیل اشتباه یکی از بستگان، ناعادلانه است، بنابراین متخلفان بدهی های دیگری را به جامعه باید بپردازند. او در خانه نمی ماند و بیرون می رود، بگذار همه روز در زمین کار کند و مزایایی برای دیگران به همراه بیاورد. ما برای او کار پیدا خواهیم کرد. بگذارید آنها مزرعه ها را شخم بزنند، کشت کنند و آنها را پرورش دهند.

به گفته رئیس جمهورچچن، متخلفان تا پایان گسترش ویروس همه گیر کرونا در سراسر روسیه به خانه بر نخواهند گشت.

قدیروف مرتباً از نقض کننده های قرنطینه انتقاد کرده است. رئیس چچن در تاریخ 6 اپریل از نیروهای امنیتی بخاطر ضرب و شتم متخلفان رژیم خود انزوایی تمجید کرد و قول داد، که آنها را تشویق کند.

او گفت: من ترجیح می دهم که یکی را لت و کوب کنم تا این که هزاران نفر را دفن کنم. من اقدام های سختگیرانه ای را انجام می دهم. من متخلفان قرنطین را لت و کوب خواهم کرد، من آنها را در زندان، در زیر زمین زندانی خواهم کرد و اما من از مردمم نگهبانی خواهم کرد.

یادآوری می کنیم، که چچن نخستین منطقه روسیه است که به خاطر تهدید گسترش ویروس کرونا ورود و بیرون شدن را کاملا ممنوع کرد. قدیروف از ساکنان این جمهوری خواست تا پیش از 5 اپریل به وطن بازگردند. این محدودیت ها درباره حمل و نقل مواد غذایی و دارو اعمال نمی شود. علاوه بر این، در این جمهوری بیرون رفتن در شب ممنوع است.

به گفته قدیروف، این زمان مسافرت نیست، بلکه یک حالت «توقف حرکت» است.

بر اساس آخرین داده ها، تا اکنون 43 بیمار کرونایی در این جمهوری روسیه به ثبت رسیده است، که از جمله این 43 بیمار کرونایی 3 نفر جان باخته و 15 نفر دیگر درمان شده اند. در کل روسیه شمار بیماران کرونایی به 15770 نفر رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала