Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با صفر شدن خطر، تمرینات رئال آغاز می‌شود

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEباشگاه رئال مادرید
باشگاه رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید زمانی تمرینات خود را از سر خواهد گرفت که خطر به کلی صفر شود.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اعلام رئال سوسیداد مبنی بر اینکه قصد دارد تمرینات را از سر بگیرد، در رئال‌مادرید موضع کلی برعکس آن پیش می‌رود و بازگشت به محل کار فقط زمانی اتفاق می‌افتد که "خطر صفر" وجود داشته باشد.

اعلامیه رئال سوسیداد روز شنبه باعث برانگیختگی بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر شد زیرا این امر می‌تواند به عنوان سیگنالی مبنی بر اینکه تمرین برای اکثر افراد به زودی از سر گرفته خواهد شد.

رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش رئال مادرید برای از سرگیری تمرینات

دیروز باشگاه باسکی اعلام کرد که تیم اول از روز سه شنبه تمرین را آغاز می‌کند، اگرچه با محدودیت‌های خاصی مانند کار در گروه‌های کوچک دو یا سه بازیکن، استفاده از زمین‌های مختلف، اتاق رختکن و حداقل فاصله دو متر بین بازیکنان در نظر گرفته شده است.

در رئال‌مادرید با توجه به اینکه آنها برای لیگ می جنگند، کار منطقی است و هنوز امید بازگشت به سیتی در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، بازگشت به کار تا قبل از آن تصور نمی‌شود. "طبق گفته منابع باشگاه، صفر خطر برای سلامتی وجود ندارد."

این موضع گیری در همه سطوح باشگاه یکسان است، از هیئت مدیره و کادر پزشکی گرفته تا کادر مربیگری و البته بازیکنان که همه آنها تلاش زیادی می‌کنند تا در روال تمرین خود در خانه، روی فرم باشند.

 

پروتکل بازگشت رئال مادرید

رئال‌مادرید از نزدیک مراقب خواهد بود تا ببیند چه تصمیمی در رابطه با سوسیداد گرفته خواهد شد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد شورای ملی ورزش اسپانیا پیشنهاد باشگاه را برای بازگشت به تمرین رد کرده است.

و در مورد مادرید، گرفتن چراغ سبز برای بازگشت به محل کار حتی با ظرفیت محدود دشوارتر خواهد بود، زیرا پایتخت اسپانیا بیشترین ضربه را از بحران کروناویروس خورده است. به همین ترتیب، منابع مادرید ما معتقدند احتمال بازگشت باشگاه به تمرین در مناطق دیگر بیشتر است.

اما با فرض اینکه مادرید می‌تواند از مقامات بهداشت منطقه‌ای و دولت مجوز به دست آورد، مرحله دوم پروتکل مستلزم خدمات پزشکی باشگاه و کادر مربیگری در مورد اینکه آیا توصیه می‌شود به کار خود برگردند، مشورت می‌شود. قدم بعدی نیاز به چراغ سبز بازیکنان دارد زیرا در نهایت تصمیم اجماع خواهد بود.

منبع بازی را AS تضمین می‌کند: "بازیکنان حرکت می‌کنند اما تنها وقتی خطر صفر باشد. در هر صورت آنها می‌دانند که کار مقدماتی واقعاً مؤثر فقط در صورت بازگشت به تمرینات گروهی قابل انجام است.

بنابراین، تخمین زده می‌شود که باشگاه قبل از رقابت مجدد، به یک "پیش نمایش کوتاه" 21 روزه نیاز داشته باشد. با این حال در مادرید، این سناریو با وجود حرکاتی که رئال‌سوسیه‌داد انجام داد، یک رویاپردازی محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала