Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد هیچ ترسی از مشکل مالی آدیداس ندارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد نگرانی‌های ناشی از ضررهای مالی آدیداس را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بنا بر گزارش‌ها، منچستر یونایتد نگرانی‌هایی که در نتیجه 75 میلیون پوند درآمد حاصل از مشکلات مالی آدیداس از دست داده‌اند، را رد کرده است.

در سال 2015، آدیداس توافق 10 ساله با یونایتد را برای تولید کیت‌های خود توافق کرد که ارزش 750 میلیون پوند به اقساط سالانه 75 میلیون پوند تقسیم شده است.

ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
بازار نقل و انتقالات اروپا؛ من یونایتد به دنبال چیلول

اما تولید کننده لباس ورزشی آلمان پس از آنکه فروش آن توسط همه‌گیری کرونا ویروس به تعویق افتاد، با مشکلات مالی روبرو شده است.

علی‌رغم گردش مالی جهانی در سال گذشته 29.92 میلیارد پوند و درآمد حاصل از پول نقد 873 میلیون پوند در این بانک، آنها در حال مذاکره با بانک دولتی KfW در مورد قرضی بین 900 میلیون و 1.75 میلیارد پوند بودند.

آدیداس اخیراً نتوانسته مبلغ 1.5 میلیون پوندی را که به باشگاه برزیلی فلامینگو بدهکار بود، پرداخت نتوانست و تأیید نمود که به دلیل بحران بهداشت جهانی به تأخیر می‌افتد.

این برند همچنین به سایر باشگاه‌های برزیلی، کروزیرو، انترنیشنال و سائوپائولو هشدار داده که طی هفته‌های آینده اقساط به تعویق می‌افتد.

مبارزات مالی آدیداس اکنون نگرانی‌هایی را برانگیخته که آنها نمی‌توانند از پس پرداخت بدهی‌های بزرگترین مشتری خود به ویژه یونایتد بیرون آیند.

اما طبق گزارش میرور، منبعی از اولدترافورد اطمینان دارد كه پرداخت‌ها به موقع انجام می‌شود و این باشگاه در امور مالی خود با یك كاری کنار نمی‌ماند.

منبع گفت: "ما هیچ گونه تماسی با آدیداس نداشته‌ایم و این نشان می‌دهد که آنها در انجام تعهدات قراردادی خود با ما مشکل دارند. به این ترتیب، ما انتظار نداریم که هرگونه پرداخت از دست رفته یا به تعویق بیفتد."

تعداد زیادی از باشگاه‌های لیگ برتر کیت‌های خود را توسط آدیداس ساخته‌اند و نگران تأثیر احتمالی مشکلات جریان نقدینگی خود هستند.

آرسنال تابستان گذشته یک قرارداد 5 ساله با این برند امضا کرد که در این فصل 60 میلیون پوند ارزش دارد، در حالی که شفیلد یونایتد، واتفورد و ولوز نیز معاملات پرسود دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала