Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نماینده لاوتارو: احتمال دارد او به بارسلونا برود

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده لاوتارو مارتینز گفت که "احتمال خیلی خوبی برای پیوستن او به بارسلونا وجود دارد"، که خیلی زود توسط نمایندگان مهاجم اینتر تکذیب شد.

به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه‌ای که با سرخیو زارات یکی از نمایندگان لاوتارو مارتینز انجام شده بود، سبب هیجان هواداران بارسلونا خواهد شد.

سرخیو زارات برادر رولاندو زارات است که به همراه بتویاک به عنوان دستیار بازیکن آرجانتینی عمل می‌کند.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کار بارسا سخت شد، سیتی دست بردارد لاوتارو نیست

او در آمریکای جنوبی با فاکس‌اسپورتس صحبت کرد و گفت: "لاتارو اکنون در اینتر بازی می‌کند اما به من اعتماد کنید او مطمئناً بعد به اسپانیا می‌رود. یک فُرصت بسیار خوب وجود دارد که او به بارسلونا بپیوندد. او بازیکن بزرگی است که هیچ محدودیتی در توانایی‌های خود ندارد."

وقتی از زارات پرسیده شد که این بازیکن می‌تواند به رئال‌مادرید برود، او گفت که بارسلونا مناسب‌تر خواهد بود: "کسی که تصمیم می‌گیرد بازیکن است. با وجود آنکه لیونل مسی در آنجاست، من فکر می‌کنم کمی بیشتر از این احتمال وجود دارد که او بتواند با بزرگترین اتفاق زندگی‌اش روبرو شود."

زارات همچنین به اظهاراتی که اخیراً توسط خاویرزانتی معاون رئیس مطرح شده پاسخ داد: "آنها می‌توانند همه آنچه را می‌خواهند فکر کنند، اما این بازار است که این چیزها را تصمیم می‌گیرد. وقتی غول‌های اروپا بازیکنی می‌خواهند، با همه چیز پیش می‌روند."

پس از این مصاحبه؛ بیتو یاک با اظهار نظر در SOS Fanta، خیلی وضعیت را روشن کرد و خاطرنشان نمود که سرخیو زارات، لاتارو مارتینز را می‌شناسد اما به هیچ وجه نماینده نیست و به آژانس وصل نمی‌شود.

این در حالیست که یک بند آزادی 111 میلیون یورویی در قرارداد ستاره آرجانیتینی با اینتر وجود دارد که من‌سیتی، من‌یونایتد و رئال‌مادرید نیز علاقه مند پرداختن آن هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала