Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر در تابستان پیش‌رو سراغ «کرونا» می‌رود! + عکس

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پورتو
پورتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه اینتر قصد دارند در تابستان پیش‌رو برای جذب وینگر تیم فوتبال پورتو اقدام کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، مسوولان باشگاه اینتر برای فصل تابستان به دنبال خرید خسوس کرونا، وینگر 27 ساله و مکزیکی پورتو خواهد بود. کرونا تا سال 2022 با باشگاه پرتگالی قرارداد داشته و بند آزادسازی 50 میلیون یورویی نیز در قراردادش گنجانده شده، اما اینتر برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی از شرایط مالی خوبی برخوردار بوده و علاقمند است برای خرید این بازیکن اقدام کند.

در هفته های اخیر شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات در فوتبال اروپا را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده و حالا شباهت تلفظ نام خسوس کرونا با این بیماری توجه هواداران در شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است. با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، گمانه زنی های در مورد انتقال برخی بازیکنان به تیم های بزرگ آغاز شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Jesus Tecatito Corona (@jesustecatitoc) on

البته خسوس کرونا تنها نام مطرح شده برای انتقال به اینتر نیست. فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی فیورنتینا نیز بازیکن مورد علاقه آنتونیو کونته محسوب شده و اینتر به شدت به دنبال خرید او در تابستان خواهد بود. البته اینتر در این مسیر تنها نیست و یوونتوس نیز مدت هاست برای خرید کیه زا ابراز علاقه کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала