Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره پرتگالی و اسبق لیورپول مسلمان شد + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابل ژاویر ستاره پرتگالی و اسبق لیورپول، اعلام کرد که مسلمان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ابل ژاویر ستاره پرتگالی و پیشین باشگاه لیورپول که سابقه بازی در گالاتاسارای را هم دارد، در این باره گفت:«من وقتی در ترکیه بازی می‌کردم، با اسلام آشنا شدم و فهمیدم که به این شکل آرامش پیدا می‌کنم. به همین خاطر اسم اسلامی هم انتخاب کردم که فیصل است.»

ابل ژاویر که سابقه قهرمانی در جام جهانی جوانان را دارد، در ادامه توضیح می‌دهد:«دین اسلام این فرصت را به من داد تا با هرچیزی مبارزه کنم. من در ظاهر بارها خود را تغییر داده بودم اما اسلام این فرصت را داد تا باطنم را هم تغییر بدهم.  از وقتی مسلمان شدم حس آزادی بیشتری دارم. زندگی چیزی است که خدا به ما اعطا کرده و ما باید آن را نمایندگی کنیم. من میخواهم از قدرت و آگاهی ام استفاده کنم تا جهان جای بهتری شود. نمیخواهم فقط به یکی دو نفر کمک کنم بلکه هدف بزرگتری دارم و همه باید این چنین باشیم.»

ابل ژاویر که سال ۲۰۰۸ از فوتبال خداحافظی کرده همچنین گفت:من به این خاطر از فوتبال خداحافظی کردم که بتوانم به خواسته های اسلام عمل کنم. من میخواستم که تمام دیدگاه ها و نظرات اسلام را انجام دهم اما فوتبال اجازه این کار را نمی‌داد؛ مثل روزه گرفتن.«

View this post on Instagram

A post shared by Romanzo GialloRosso (@romanzogiallorosso) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала