Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فونت: "بارسلونا از نظر اقتصادی و اخلاقی ورشکسته است"

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویکتور فونت نامزد ریاست بارسلونا می‌گوید که این باشگاه از نظر اقتصادی و اخلاقی ورشکسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور فونت رئیس سابق بارسلونا اظهار داشت: "روشی كه اخیراً در سطح سازمانی رفتار كرده شرم آور است".

ویکتور فونت یکی از کاندیداهای پیش از انتخابات ریاست برسلونا و رهبر سکوی سی‌آل فیوچر، نامه‌ای سرگشاده به رسانه‌ها ارسال کرده که در آن او به انتقاد از اداره بارتومئو در در این باشگاه می‌پردازد. وی اظهار داشت كه باشگاه كاتالونیا هم "اقتصادی و هم از نظر اخلاقی" ورشكسته است و درخواست می‌كند كه آراء برنامه‌های گسترش نیوکمپ (اسپای بارسا) به حالت تعلیق درآمده و خواستار انتخابات فوری است.

 

استعفا

در اوایل هفته جاری هیئت مدیره بارسلونا شاهد شش استعفا به عنوان امیلی‌روسو و انریکه تومباس بود، دو معاون رئیس که توسط جوزپ ماریا بارتومئو سؤال شده بودند، نامه استعفای خود را به همراه کارگردانان سیلویو الیاس، ماریا تیکسیدور، جوزپ پونت و دبیر هیئت مدیره جوردی کلااسامیگلیا ارسال کردند.

انگیزه استعفا به دلیل مدیریت نادرست بحران در بارسلونا و مسئله در مورد حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و آینده پس از کروناویروس است.

 

تحقیقات سرمایه گذاری I3

این هیئت در آخر هفته با روزنامه کاتالونیائی اسپورت بار دیگر جان گرفتند و یافته‌های اولیه شرکت حسابرسی PriceWaterhouseCoopers (PWC) را که توسط بارسلونا برای بررسی قرارداد با آژانس رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری13 مأمور شده بود گزارش داد.

جلسه توجیهی PWC تأیید می‌کند که آژانس رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری13 هزینه "بیش از ارزش بازار" بوده و نتیجه گرفته که هزینه معقول برای کار با این طبیعت بین 120.000 تا 150.000 یورو هزینه خواهد داشت که این رقم از 980.000 پرداخت شده توسط این باشگاه کاتالونیایی کم است.

 

نتیجه گیری

فونت در نامه سرگشاده خود به رسوایی‌های اخیر که باعث سرخوردگی شهرت این باشگاه شده اشاره کرد و اظهار داشت: "ما باید از صفر شروع کنیم. با وجود موفقیت‌های ورزشی در تعداد زیادی رشته، عدم شفافیت و گرسنگی برای درآمد بیشتر از بقیه اما بیشتر از بقیه با معاملات لحظه آخری هزینه می‌کنند تا تعادل کتاب‌ها یک الگوی ناپایدار باشد.."

فونت با اشاره به همه‌گیری کوید19 به عنوان استدلال خود مبنی بر عدم خواستار انتخابات فوری اما بسته اظهار داشت که وی خواستار توجیهی کامل از وضعیت بارتومئو است و هیئت مدیره‌ای را می‌خواهد که به همان اندازه خلاق، جسور و موفق به همان اندازه که یوهان کرایف بود، باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала