Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورزشگاه ومبلی میزبان رقابت‌های لیگ برتر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ومبلی
ومبلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد کرد برای به پایان رساندن رقابت‌های این فصل لیگ برتر این کشور از ورزشگاه ومبلی استفاده شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «تایمز»، اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد کرده برای اینکه رقابت‌های این فصل لیگ برتر به موقع به پایان برسد، تیم‌ها به صورت متمرکز بازی کنند و برای این کار از ورزشگاه معروف ومبلی لندن و مرکز ملی فوتبال سنت جورج پارک به عنوان زمین‌های بی طرف استفاده شود.

Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
گمانه‌زنی درباره نحوه اتمام لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر انگلیس در ماه مارچ به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اوایل ماه مه به حالت تعلیق درآمد. از سرگیری این رقابت‌ها بستگی به وضعیت شیوع این بیماری دارد. برای پایان هرچه سریعتر مسابقات و به حداقل رساندن فاصله بین ورزشگاه‌ها برای بازیکنان، داوران و رسانه‌ها، ورزشگاه ومبلی می‌تواند روزانه میزبان چندین مسابقه باشد.

اتحادیه فوتبال انگلیس تصور می کند امکان برگزاری مسابقات فصل جاری تا چند هفته دیگر و با فروکش کردن بحران کرونا وجود دارد. البته در این حالت بعد از کسب مجوز از دولت انگلیس مسابقات بدون حضور تماشاگر انجام خواهند شد. این خبر در حالی انتشار یافت که دیلی تلگراف، دیگر نشریه پرمخاطب انگلیس، از برگزاری مسابقات در مدت 5 هفته خبر داده بود.

در مرکز سنت جورج پارک هتلی وجود دارد که دارای 228 اتاق و 13 زمین مجلل است که پنج مورد از آن‌ها دارای نور است و می‌شود در ایام قرنطینه از آن‌ها به عنوان زمین تمرین استفاده کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала