Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروژه بزرگ رئال مادرید؛ اول هالند، بعد امباپه

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
- باشگاه رئال مادرید قصد دارد با خرید دو ستاره گران‌قیمت و جوان دنیا تحول بزرگی در ترکیب تیم زیدان ایجاد کند.

به گزار شاسپوتنیک، نشریه مارکا که به باشگاه اسپانیایی نزدیک است، از پروژه جدید پرز و کهکشانی‌ها پرده برداری کرده است. آنها می‌خواهند برای جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه پول زیادی را هزینه کنند و این جزو اهداف بلند مدت مادریدی‌ها محسوب می‌شود.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
پوگبا و هالند دو گزینه مورد علاقه زیزو

این روزنامه، روی جلد امروز خود با انتشار تصویری از ستاره‌های پاریس و دورتموند نوشت:«هدف بلند بالای رئال مادرید برای دو تابستان آینده: هالند و بعد امباپه.» خبرهای در مورد گنجانده شدن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی در قرارداد ارلینگ هالند از تابستان بعدی شنیده شده، اما رابطه خوب مینو رایولا با مدیران رئال مادرید می تواند این انتقال را همین تابستان نهایی سازد.

اگرچه به نظر می رسید رئال مادرید در این تابستان نیز می تواند برای خرید کیلیان امباپه اقدام کند، اما بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین احتمال جدایی نیمار از پاری‌سن‌جرمن و انتقال به بارسلونا، روند این انتقال را دشوار ساخته و باشگاه فرانسوی نمی خواهد هر دو ستاره اش را در یک مقطع از دست بدهد.

قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی در تابستان سال 2022 به اتمام خواهد رسید و این بازیکن به هیچ عنوان قصد تمدید قرارداد ندارد. بدین ترتیب در واقع این باشگاه پاریسی در تابستان سال بعد و برای امتناع از واگذاری رایگان این بازیکن چاره ای جز فروش او نخواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала