Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گمانه‌زنی درباره نحوه اتمام لیگ برتر انگلیس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه انگلیسی پیش‌بینی کرد امکان اتمام رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال در عرض 5 هفته وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» از احتمال اتمام رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس در یک دوره پنج هفته‌ای خبر داده است. اتحادیه فوتبال انگلیس در روزهای کرونایی همه فعالیت ها متوقف است، در حال اندیشه برای یافتن راهکاری جهت ادامه فصل جاری است.

ومبلی - اسپوتنیک افغانستان
برگزاری لیگ برتر پشت درهای بسته به شرط نشر تلویزیونی

هم اکنون 92 بازی از فصل 2020-2019 باقی مانده است و آنگونه که روزنامه پرمخاطب نوشته، سران اتحادیه فکر می کنند در صورتی که هر تیم در هفته 2 بازی انجام دهد، می توانند پرونده فصل جاری را ببندند. در حال حاضر هنوز در مورد این طرح هیچ تصمیمی گرفته نشده است، چون اتحادیه به موضوع برگزاری مسابقات در یک ورزشگاه، یک مجموعه یا یک زمین بی طرف فکر می کند. هرچند که این نکته تقریبا مشخص است بعداز فروکش کرونا، مسابقات بدون تماشاگر خواهند بود.

 این نشریه مدعی شده برگزاری رقابت‌های فوتبال در ورزشگاه‌های بدون تماشاگر با وجود اینکه شور و حال خاصی ندارد و مسابقه‌ای خنثی به نظر می‌رسد می‌تواند امید را به جامعه تزریق کند چون به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و اثرات این بیماری در کشور بسیاری از مردم روحیه لازم برای مقابله با بیماری را از دست می‌دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала