Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکیتیج: خورجین کچالو نیستم؛ این من هستم که تصمیم می‌گیرم کجا بروم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیچ
راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
س از شایعات ایجاد شده در خصوص آینده راکیتیچ، هافبک بارسلونا اعلام کرد یک گونی سیب زمینی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با نشریه «موندو دپورتیوو» اعلام کرد:«من یک خریطه کچالو نیستم و برای آینده‌ام تصمیم گیری خواهم کرد. می خواهم جایی باشم که قدر من را می‌دانند. اگر اینجا باشد، خوشحالم و اگر نباشد، این من هستم که تصمیم می‌گیرم کجا بروم. می خواهم در جایی باشم که روی توانم حساب می شود و ارزشمند هستم. وقتی چنین وضعیتی نباشد، تصمیمی جدید می گیرم

راکیتیج - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی بارسا برای معاوضه راکیتیج با مدافع سویا

این بازیکن جدایی طلب آبی‌اناری‌ها در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«برای من جای تعجب نیست. وقتی برای دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی به ناپل رفتیم، مردم در ایتالیا در مورد این ویروس صحبت می کردند. من به ژاوی پزشک تیم گفتم که وضعیت بدتر خواهد شد. حالا ماندن در خانه بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. من می خواهم به خیابان رفته و قدم بزنم، اما ضرورتی ندارد. ما باید در خانه باشیم. من این شرایط را دوست ندارم، اما لازم و مهم است.»

هافبک 32 ساله و کروات در فصل جاری در 31 بازی برای آبی و اناری، 3 پاس گل داده و 3 کارت زرد هم از داوران گرفته است. راکیتیچ در سال 2014 از سویا به بارسلونا پیوست و در کارنامه خود چهار قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام های دیگر را ثبت کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала