بوریس جانسون از بیماری کرونا بهبود یافت

© REUTERS / Julian Simmonds بوریس جانسون از کروناویروس بهبود یافت
 بوریس جانسون از کروناویروس بهبود یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر انگلیس به کرونا ویروس غلبه کرده و آخرین تست کرونا بر وی نتیجه منفی داشته است.

 

به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی دفتر حکومت بریتانیا به خبرنگاران اطلاع داد، آخرین آزمایش ویروس کرونا که بر بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس انجام شد، نتیجه تست منفی بوده  و وی از کرونا بهبود یافته است.

نماینده نخست وزیر در پاسخ به این سؤال که آیا جانسون قبل از ترخیص او از COVID-19 آزمایش شده است، گفت: "این یک عمل استاندارد در بیمارستان ها برای انجام چنین آزمایشاتی است و نتیجه (جانسون) منفی بود".

در حال حاضر نخست وزیر در محل سکونت خود در حومه شهر چکرز است، جایی که او بلافاصله پس از خارج شدن از بیمارستان روز گذشته وارد شد.

پیش از این بوریس جانسون، پس از آن که خود را در یک قرنطینۀ خانگی هفت روزه قرار دارد، اما در پایان این دورۀ با انتشار ویدئوئی که وی در آن آشکارا بیمار و ناتوان به نظر می‌رسید، اعلام کرد که همچنان دچار سرفه و تب است و بنابراین باید به خانه نشینی خود ادامه دهد. او اطمینان داد که در قرنطینه به کار خود ادامه می‌دهد و تلاش در تدوین و اجرای رویکرد کشور در رویاروئی با ویروس کرونا را دنبال می‌کند.

ترامپ به شرکت های آمریکایی: جان بوریس جانسون در خطر است به کمک کنید - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به شرکت های آمریکایی: جان بوریس جانسون در خطر است به او کمک کنید

شایان ذکر است، بیماری همه‌گیر COVID-19 که شیوع آن اواخر سال 2019 از ووهان چین آغاز شد تا کنون جان بیش از 113 هزار نفر را در 225 کشور جهان گرفته و بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر نیز تا کنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 دانشگاه جانز هاپکینز از افزایش شمار جان‌باختگان کرونا در آمریکا به 22 هزار و 20 نفر و افزایش شمار افراد مبتلا در این کشور به 555 هزار و 398 نفر خبر داد.

تعداد افراد آلوده به عفونت ویروس کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته به 2 هزار و 186 نفر افزایش یافته و تاکنون به 15 هزار و 770 نفر رسیده، در این بین، 1291 بیمار بهبود یافته و 130 نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала