کرونا جان نزدیکترین دوست ترامپ را گرفت

© REUTERS / JONATHAN ERNSTТрамп
Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا جان دوست نزدیک دونالد ترامپ را هم گرفت

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  C.N.N «استنلی چرا» از سرمایه‌داران بزرگ شهر نیویورک که از دوستان نزدیک دونالد ترامپ نیز به شمار می‌رفت در اثر ابتلا به بیماری COVID-19  ناشی از ویروس کرونا جان خود را از دست داد. او یکی از بزرگترین حامیان مالی ستادهای انتخاباتی جمهوریخواهان به ویژه ترامپ محسوب می‌شد.

«استنلی چرا» ساختمان ساز معروف نیویورکی مجموعاً 4.2 هزار دالر به ستاد انتخاباتی ترامپ کمک کرده بود. پیش از این روزنامه نیویورک پست از بستری شدن وی به علت ابتلا به ویروس کرونا در 24 مارچ خبر داده بود. ماه گذشته ترامپ دوستی را توصیف کرده بود که در حال مبارزه با "شرارت" ویروس کرونا است و به کما رفته است و حالا مشخص می شود که ترامپ در مورد «چرا» صحبت کرده است.

Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی کنگره آمریکا برای آغاز تحقیقات جدید علیه ترامپ

بیماری همه‌گیر COVID-19 که شیوع آن اواخر سال 2019 از ووهان چین آغاز شد تا کنون جان بیش از 113 هزار نفر را در 225 کشور جهان گرفته و بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر نیز تا کنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

 دانشگاه جانز هاپکینز از افزایش شمار جان‌باختگان کرونا در آمریکا به 22 هزار و 20 نفر و افزایش شمار افراد مبتلا در این کشور به 555 هزار و 398 نفر خبر داد.

تعداد افراد آلوده به عفونت ویروس کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته به 2 هزار و 186 نفر افزایش یافته و تاکنون به 15 هزار و 770 نفر رسیده، در این بین، 1291 بیمار بهبود یافته و 130 نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

در حالی‌که کشور چین به‌عنوان خاستگاه ویروس کرونا شهر ووهان را از قرنطینه خارج کرده است، افزایش شمار مبتلایان به بیماری COVID-19  که عمدتا مسافران خارجی هستند، نگرانی‌ها در این کشور را از به راه افتادن موج دوم اپیدمی تشدید کرده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала