Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال از سرگیری لیگ برتر انگلیس در ماه جون

© AFP 2023 / Glyn KirkФутбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه معتبر احتمال داد لیگ برتر انگلیس از ماه جون سال روان  از سرگرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، گمانه زنی ها در مورد تاریخ از سرگیری رقابت های ناتمام فصل جاری لیگ برتر همچنان ادامه دارد. در این مورد ESPN نیز براساس یکسری اطلاعاتی که گزارشگرانش کسب کرده اند، در مورد تاریخ از سرگیری لیگ جزیره پیش بینی کرده است.

Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
گمانه‌زنی درباره نحوه اتمام لیگ برتر انگلیس

این رسانه عنوان کرده لیگ فوتبال انگلیس از تاریخ 6 جون مجددا راه اندازی خواهد شد. این منبع خبری افزود مدیران لیگ انگلیس قرار است در روز جمعه از طریق ویدیو کنفرانس درمورد این تاریخ با روسای باشگاه ها تبادل نظر کنند تا به جمع بندی برسند. روز گذشته برخی رسانه ها عنوان کردند این مسابقات احتمالا به صورت متمرکز در یک ورزشگاه خاص و در مدت 5 هفته انجام می شود. هم اکنون 92 مسابقه از فصل 2020-2019 این لیگ باقی مانده است.

طبق آخرین آمار 1919913 نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا شده اند که از این تعداد 119483 نفر فوت کرده اند. ضمن آنکه 449589 تن نیز سلامتی خود را بازیافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала