ترامپ: درباره تسلیحات با ولادیمیر پوتین صحبت کردیم

© AP Photo / Alex Brandonترامپ: درباره تسلیحات با ولادیمیر پوتین صحبت کردیم
ترامپ: درباره تسلیحات با ولادیمیر پوتین صحبت کردیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفتگوی تلفنی رئیس جمهور ایالات متحده با همتای روسی‌اش در مورد تسلیحات بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا درباره صحبت تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است که آنها در مورد مسئله تسلیحات بحث و گفتگو كردند.

 واکنش اوپک پلاس به آغاز  معاملات نفتی  - اسپوتنیک افغانستان
واکنش محتاطانه اوپک پلاس به آغاز معاملات نفتی

رئیس جمهور ترامپ، در یک کنفرانس خبری در مورد صحبت تلفنی با پوتین، گفت: "ما در مورد اسلحه صحبت کردیم، بله. این بخش مهمی از گفتگو بود."
پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت که در طی صحبتهای رهبران، موضوع پیمان کاهش استراتژیک تسلیحاتی که در سال 2021 تمام می شود، مورد بحث قرار نگرفت.
ترامپ گفت: "ما در مورد بسیاری از مسایل بحث کردیم، بخصوص «نفت». همانطور که می فهمید روسیه در ثبات قیمت‌ها (برای نفت) کمک بسیاری کردند."
کشورهای اوپک در یک جلسه اضطراری در تاریخ 12 اپریل توانستند توافق خود را برای کاهش تولید در ماه مه-جون نهایی کنند، مذاکرات درباره کاهش تولید نفت در 9 اپریل آغاز شد.
سهمیه نهایی برای کاهش تولید طی دو ماه 10 میلیون بشکه در روز نخواهد بود بلکه 9.7 میلیون بشکه در روز است، زیرا مکسیکو سهمیه کمتری از حد انتظار را در اختیار گرفته است.
روسیه و عربستان سعودی، طبق شرایط توافق نامه، تولید نفت را با سهم برابر کاهش به میزان 2.5 میلیون بشکه از سطح پایه 11 میلیون بشکه می دهند.
این توافق نامه به مدت دو سال معتبر خواهد بود، اما از ماه جون تا دسمبر سال 2020، 7.7 میلیون بشکه در روز در حال حاضر تحت تولید مجمع قرار می گیرند و از جنوری 2021 تا پایان اپریل 2022 - 5.8 میلیون بشکه خواهد بود.
پارامترهای معامله ممکن است در دسامبر 2021 تجدید نظر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала