Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید در آستانه توافق احتمالی با ستاره گل‌زن آرسنال

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مذاکرات مسوولان تیم فوتبال رئال مادرید و آرسنال برای جذب بازیکن گابنی این تیم آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «فرانس فوتبال» مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در فصل تابستان برای خرید اوبامیانگ اقدام خواهد کرد. به نظر می‌رسد بارسلونا برای جذب این مهاجم 29 ساله اقدام کرده و حتی برخی اخبار حاکی از آن است که اوبامیانگ برای اقامت در شهر بارسلون خانه‌ای آنجا خریده است.

Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستر به جمع مشتریان اوبامیانگ اضافه شد

این نشریه در بخش دیگری از گزارشش در این مورد اشاره کرده و نوشته  که سران کهکشانی‌ها برای جذب اوبامیانگ، مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال انگلیس مذاکراتی را ترتیب داده اند تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به جمع بازیکنان کهکشانی‌های مادرید اضافه کنند. در بخش از این گزارش آمده است:

«رئال مادرید در آستانه توافق احتمالی با پیر امریک اوبامیانگ است و این بازیکن به تیم اسپانیایی نزدیک شده است. اگرچه تیم فوتبال آرسنال در تلاش برای حفظ اوبامیانگ و به دنبال تمدید قرارداد با او است، اما چندین باشگاه بزرگ فوتبال جهان از جمله رئال مادرید، پیش از آرسنال مصمم برای جذب این بازیکن هستند.»

این در حالیست که آرسنال امیدوار به حفظ اوبامیانگ بوده و می خواهد در صورت امکان با دومین گلزن لیگ برتر در فصل جاری توافق کند، اما مهاجم گابنی از ناکامی های متوالی و عدم صعود به لیگ قهرمانان به ستوه آمده و قصد دارد در تابستان لندن را ترک کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала